Már eltelt megannyi hosszadalmas hónap, s a Techland megtehette volna, hogy nemes egyszerűséggel továbblép, és valami más alkotásra szenteli minden egyes percét. Azonban nem így történik manapság sem, hiszen az említett csapat gőzerővel munkálkodik a Call of Juarez átültetésén DirectX 10-es grafikára, amely nem kis előrelépés lenne egy 2006-os, már-már leáldozófélben lévő játéknál. Szerencsére sikerült pár képet is becsempésznünk a galériába, így ti magatok is megleshetitek, kb. hogy is néz ki majd ilyen grafikával a western FPS-ek egyik gyöngyszeme. Mindez egy ingyenes kiegészítő formájában lesz elérhető hamarosan. Már csak egy kérdésem maradt: vajon mire fel ez a nagy buzgóság a fejlesztők részéről? Ezzel akarnak majd bereklámozni egy esetleges folytatást, vagy csak egyszerűen jó szándékú és becsületes emberekről van szó? Hát így vagy úgy, de mi jól járunk ezzel, és ez a lényeg, nemdebár?
Call of Juarez - még mindig lélegzik
Úgy hiszem az ilyen fejlesztői gondolkodásmódot kellene átültetni minden egyes csapat fejébe, hiszen a Techland nem ül a babérjain, még így ennyi hónap távlatából sem...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Call of Juarez megjelenés:
2006. szeptember 15.
Call of Juarez gépigény:
CPU: 2200 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 700 MB
Ha folytatást csinálnak, kérem végre a srácokat, hogy próbáljanak már a játékmenettel/optimalizáltság terén is előrelépni, ne csak grafikában. Mert nem ez volt a baj a játékkal...