A játékot fejlesztő Tripwire Interactive már idestova három éve készíti új játékát a Gears of War és egyéb címekben már bizonyított Unreal Engine 3 segítségével. Az új grafikusmotorral értelemszerűen szebb látványvilág és élethűbb modellek tárulnak elénk, ám nem ez volt a fejlesztés során a fő cél. A cég elnöke és társalapítója, John Gibson ugyanis elmondta, hogy az Ostfront egyik legnagyobb problémája a nehézsége volt, emiatt pedig sok játékost elveszíttek. Hogy ezt a problémát kiküszöböljék, a folytatásban már lesz egy rendes szólista mód, melyben — ahogy azt a cím is mutatja — a sztálingrádi csata fog megelevenedni előttünk. A véres küzdelmek során elsősorban az orosz hon bátor katonáit fogjuk megtestesíteni, de lehetőség nyílik arra is, hogy a német Wehrmacht sorait is gazdagítsuk, így bőven lesz lehetőségünk kitanulni a kezelést az ádáz multiplayer csaták előtt. De ha ez éppenséggel kevés volna, akkor ott van a Rainbow Six-féle Terrorist Hunthoz hasonló skirmish mód is, amiben kilenc bajtársunkkal együttműködve megpróbáljuk kipucolni az ellenséges területet, de csak óvatosan, mert ha valaki elhullik, az a földön is marad, mivel nincs respawn.
Hogy a folytatás még inkább felhasználóbarát legyen, a Tripwire programozóit bevezettek egy — a beszámolók szerint — nagyon jól működő belső nézetes fedezékrendszert, csapatirányítást, továbbá a kisebb sebek kötszerekkel gyógyíthatóak lesznek, valamint egy ügyes kis rendszer folyamatosan követi és feljegyzi a teljesítményünket, és talán bónuszokat is kapunk ezek után — bár ez még nincs megerősítve. Azonban, hogy a fejlesztők némiképp a régi játékoz is hűek maradjanak, valamint a fanatikusok igényeit is kielégítsék, a célzás továbbra sem lesz könnyű, hála a továbbfejlesztett ballisztikai rendszernek. Ezentúl figyelembe kell vennünk, hogy hosszú távon a golyó kissé veszít a röppályájának magasságából, és az sem mindegy, milyen tölténnyel, hol találjuk el ellenfeleinket. Egy testre mért találat nem biztos, hogy azonnal megöli a delikvenst, de könnyen elvérezhet, ha például gyomron vagy combartérián lőjük, és az ilyen sebeket bizony már nem lehet bekötözni.
A Red Orchestra: Heroes of Stalingrad jelen állás szerint valamikor 2010-ben fog megjelenni, kizárólag PC-re.
Hogy a folytatás még inkább felhasználóbarát legyen, a Tripwire programozóit bevezettek egy — a beszámolók szerint — nagyon jól működő belső nézetes fedezékrendszert, csapatirányítást, továbbá a kisebb sebek kötszerekkel gyógyíthatóak lesznek, valamint egy ügyes kis rendszer folyamatosan követi és feljegyzi a teljesítményünket, és talán bónuszokat is kapunk ezek után — bár ez még nincs megerősítve. Azonban, hogy a fejlesztők némiképp a régi játékoz is hűek maradjanak, valamint a fanatikusok igényeit is kielégítsék, a célzás továbbra sem lesz könnyű, hála a továbbfejlesztett ballisztikai rendszernek. Ezentúl figyelembe kell vennünk, hogy hosszú távon a golyó kissé veszít a röppályájának magasságából, és az sem mindegy, milyen tölténnyel, hol találjuk el ellenfeleinket. Egy testre mért találat nem biztos, hogy azonnal megöli a delikvenst, de könnyen elvérezhet, ha például gyomron vagy combartérián lőjük, és az ilyen sebeket bizony már nem lehet bekötözni.
A Red Orchestra: Heroes of Stalingrad jelen állás szerint valamikor 2010-ben fog megjelenni, kizárólag PC-re.
Belsovaltozas: 15 euró? Szerintem vedd meg, megéri, csak ne euróért, hanem magyar forintért. Úgy csak kétezer. Itt egy link, ahonnan érdemes beszerezni.
tinyurl.com/dgd399
Meglátjuk, sikerrel veszik-e az akadályokat?