Kipróbáltuk a Blur multiplayer bétáját, ahol 4 játékmód keretein belül teszteltük, hogy milyen lövöldözni egymásra 200 km/órás sebesség közben. Ha valaki még nem lenne képben, a Blur egy egyszerű autóverseny a Project Gotham Racing fejlesztőitől, megbolondítva a pályákon elszórt felszedhető „power-up”-okkal, amikkel garantáltan káoszt varázsolhatunk az aszfaltra.
Maximálisan 20 fővel lehet egyszerre játszani, gondolhatjátok, hogy egy ilyen futam közben mekkora csetepaték alakulnak ki, amik következtében pillanatok alatt nyerő pozícióból a mezőny végére is kerülhetünk. Nyolc különböző „power-up”-ot találhatunk a pályákon, melyek között vannak távolra vagy közelre ellőhető fegyverek, aknák, gyógyító felszerelés, nitró, védőpajzs és hasonló speciális kellékek. Külön öröm, hogy akik konzolon játszanak majd, azoknak 4 fős osztott képernyős mód is lesz, viszont egy gépről többen nem lehet csatlakozni a netes játékhoz, csak egymás ellen mehet a móka.
Jópofa lehetőség, hogy a Twitteren megoszthatjuk a játékban elért teljesítményeinket, bár nem hinném, hogy ezzel fog hódítani a program, valami merőben egyedibb játékelemnek vagy mélyebb kidolgozottságnak nagyobb hasznát vettük volna. Ugyanis a grafika sem az a lenyűgöző darab; nem rossz, de az autókon kívül más nem lett igazán kidolgozva -- persze nem a tájat fogjuk bámulni, hiszen, ha túlságosan kifarolnánk vagy megállnánk, a játék azonnal respawnol bennünket, nehogy bámészkodhassunk és megálljon a pörgés. Négy pályával találkoztunk (a végleges verzióban közel harmincat ígértek; járunk Barcelonában, Tokióban, LA-ben, stb.), melyek közül egyik sem tett ránk mélyebb benyomást -- mind pályatervezésben, mind dizájnban erős közepesek, és semmi extra.
Kirobbantalak az élvonalról
Nyolc online játékmódot fog tartalmazni a program, amik között azért komoly differencia nincs, többnyire csak más cselekedeteinkért kapjuk a pontokat. Persze a sima futamokon túl lesz majd roncsderbiszerű opció, aztán egy az egy elleni futam, vagy éppen gyorsasági futamok csúcsverdákkal. A legutolsó opcióra lettünk volna kíváncsiak a legjobban, de hogy a „Community Events” mód alatt mit kapunk, azt majd csak a végleges verzióból tudhatjuk meg. Viszont most koncentráljunk arra, amit megtudtunk: a versengések játékmenetére. Bizony kihívásokkal teli, hiszen ha nem akarunk pillanatok alatt az utolsó helyre robbanni a nem túl fantáziadús pályákon, igencsak résen kell lennünk. Nem elég, hogy koncentrálni kell a kanyaroknál a megfelelő fékezési technikára és kerülgetni a többiek aknáit, folyamatosan figyelni kell a visszapillantóban a mögöttünk érkező játékosokat, nehogy valamivel meglepjenek hátulról, illetve menedzselni, hogy a három power-up tárolóban mely fegyvert süssük el a legjobbkor. Persze az autók irányítása az arcade vonalat követi semmint a komoly szimulációt, ám minimális különbség azért akad egy-egy járgány között, de jelzés értékű, hogy csupán négy értéket különböztet meg a program: gyorsulás, maximális sebesség, tapadás és masszivitás (vagy élet).Maximálisan 20 fővel lehet egyszerre játszani, gondolhatjátok, hogy egy ilyen futam közben mekkora csetepaték alakulnak ki, amik következtében pillanatok alatt nyerő pozícióból a mezőny végére is kerülhetünk. Nyolc különböző „power-up”-ot találhatunk a pályákon, melyek között vannak távolra vagy közelre ellőhető fegyverek, aknák, gyógyító felszerelés, nitró, védőpajzs és hasonló speciális kellékek. Külön öröm, hogy akik konzolon játszanak majd, azoknak 4 fős osztott képernyős mód is lesz, viszont egy gépről többen nem lehet csatlakozni a netes játékhoz, csak egymás ellen mehet a móka.
Nem egy nagy durranás
Kapunk egy fejlődési rendszert egészen 50. szintig -– mi a bétában 10-ig mentünk el --, mely ezúttal nem tapasztalati pontokat, hanem rajongókat számlál. Futamok közben rengeteg cselekedetünkért kapunk rajongókat, teszem azt eltalálunk valakit, farolunk egy szépet, vagy elsütjük a nitrót - gyakorlatilag bármi rendhagyót csinálunk -, rajongókkal díjazza a program. Szintlépésenként kioldhatunk újabb járgányokat, játékmódokat, illetve perkeket. Bizony, a Blur is alkalmazza a jól ismert perk ötletet, méghozzá 24 közül rakhatjuk össze a legtökéletesebb hármast számunkra –- feltéve, ha már mindet feloldottuk. Ezeknek komoly befolyása sajnos nincs a játékmenetbe, inkább csak amolyan képességfokozók, hiszen akad közöttük egy-egy power-up hatótávolságát némileg megnövelő bónusz, vagy éppen a gyorsabb fejlődés érdekében duplázza a megszerzett rajongókat, esetleg már a futam elején valami fegyverrel indulhatunk, amikor még másnak semmije sincs és hasonló szokásos dolgokra kell számítani. Jópofa és manapság már elvárható adalék, de a Blurben nem egy meghatározó vagy mélyebben kidolgozott dolog, sajnos. Ami viszont nem volt aktív még a bétában, de hasznosnak tűnik, hogy az autók is külön fejleszthetőek lesznek, annak tükrében, hogy milyen bónuszfeladatokat teljesítünk velük. Így növelhetjük majd a korábban említett négy tulajdonságuk valamelyikét és még ki tudja milyen extra dolgok lesznek a végleges változatban. Dicséretes, hogy valódi autómárkákat kapunk, amik még törhetnek is, de őrültségekkel is találkoztunk, mint a F1-es motorral ellátott platós furgon...Jópofa lehetőség, hogy a Twitteren megoszthatjuk a játékban elért teljesítményeinket, bár nem hinném, hogy ezzel fog hódítani a program, valami merőben egyedibb játékelemnek vagy mélyebb kidolgozottságnak nagyobb hasznát vettük volna. Ugyanis a grafika sem az a lenyűgöző darab; nem rossz, de az autókon kívül más nem lett igazán kidolgozva -- persze nem a tájat fogjuk bámulni, hiszen, ha túlságosan kifarolnánk vagy megállnánk, a játék azonnal respawnol bennünket, nehogy bámészkodhassunk és megálljon a pörgés. Négy pályával találkoztunk (a végleges verzióban közel harmincat ígértek; járunk Barcelonában, Tokióban, LA-ben, stb.), melyek közül egyik sem tett ránk mélyebb benyomást -- mind pályatervezésben, mind dizájnban erős közepesek, és semmi extra.
@Bpeter91... am igen az interstate 82 ... rájöttem h az nvidia annyira szar h az már szánalmas, az interstate 82 kék halált dob a hangkártyám driverétől... nvmcp.sys nevü fájltól... értelemszerűen integrált
Crashday az egy elvont, fiktív autókkal, és inkább egy interstat+stunts ultimate-hez hasonlított mint a halálfutamhoz...
én megadom neki az esélyt, és a belső értékek szűkssége talán felróható arra h béta
Remélem lesz demója, akkor teszek vele egy kört.
Az amúgy nem nagyon jött be nekem, így valószínűleg ezt is kihagyom.
Jól néz ki
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből
amúgy az Activisiontól az Interstate 76 után, jöttek ki hasonló játékok, ha igen melyek azok?