Mike Laidlaw, a BioWare főtervezője a Gamasutrának beszélt az RPG-k elrettentő hatásáról. Mike azzal érvelt, hogy a szerepjátékok összetettségétől sokan elrettennek, holott nem kell más, csak hogy leüljenek és esélyt adjanak a stílusnak.
"Úgy látom, sokkal többen vannak, akik készek RPG-kkel játszani, mint ahányan tudják magukról. Ők azok, akik sokat játszanak a Farmville-lel, és akik a Medal of Honorban osztják a fejlövéseket csak azért, hogy jobbnál jobb cuccokat szerezzenek. Ezek mind-mind szerepjátékos metódusok. (...) Őszintén vallom, hogy az RPG-kre hárul a feladat, hogy átvegyék más stílusok közkedvelt tulajdonságait. Ezen persze már túl vagyunk, de azért érthető, hogy egyesek még most is félnek."
Reméljük, ez nem azt jelenti, hogy a szerepjátékoknak még tovább kell egyszerűsödniük ahhoz, hogy a casual réteg befogadja őket. A Mass Effect 2-ből már így is sokat elvettek e téren, attól függetlenül, hogy eszméletlen játék volt.
"Úgy látom, sokkal többen vannak, akik készek RPG-kkel játszani, mint ahányan tudják magukról. Ők azok, akik sokat játszanak a Farmville-lel, és akik a Medal of Honorban osztják a fejlövéseket csak azért, hogy jobbnál jobb cuccokat szerezzenek. Ezek mind-mind szerepjátékos metódusok. (...) Őszintén vallom, hogy az RPG-kre hárul a feladat, hogy átvegyék más stílusok közkedvelt tulajdonságait. Ezen persze már túl vagyunk, de azért érthető, hogy egyesek még most is félnek."
Reméljük, ez nem azt jelenti, hogy a szerepjátékoknak még tovább kell egyszerűsödniük ahhoz, hogy a casual réteg befogadja őket. A Mass Effect 2-ből már így is sokat elvettek e téren, attól függetlenül, hogy eszméletlen játék volt.
"A statisztikák jó dolgok egy RPG-ben, de lehet, hogy sokak nincsenek érzelmileg és szellemileg felkészülve rá, mikor először belépnek a játékba."
Jah, és megjegyzem ma kijelentette, hogy a klasszikus éra játékai problémája az, hogy nehéz beletanulni, és ez számára ijesztő. ... Még Achievementet sem kapunk." - Szerintem ez a mostani infózuhatag felér egy szakítással a BioWare részéről.
Sztem egy lúzer vagy ..... a játék nem csak arról szól hogy fejlövés stb...bizonyára inteligenciád ezt a határt súrolja .... de kiváncsi lennék hogy hány játékot játszottál végig és meilyiknek tudod a történetét ..... 1 játékot a története tesz teljessé... és én akárhány játékkal játszottam ..Dragon Age , Stalker akármi én mindegyik történetét vágom . Valószínűleg te csak játszol a történetet semmibe sem veszed és ez nagyon gáz.... mert egy játék nem csak arról szól amit te hiszel, a te félédet csak sajnálni tudom a Játékosok szégyenszemei. Az ilyen ember minek ül le játszani ???
Üdv : Karesz002
Ui.: Na jó, talán a Skyrim miatt elcsábulok egy gyűjtői kiadás beszerzésének irányába...talán
Akkor mi az édes anyjuk térde kalácsáért nem csinálnak RPG-ket? Ezzel is csak azt árulták el, hogy ők már elég régóta a kazsual tömegigényeket elégítik ki, és szarnak a régi rajongóikra, akik a KotOR-t, Baldur's Gate-t, Neverwinter Nightst szerették... Ja, vagy várj, értem: ők is megijedtek a szerepjátékoktól.
Részemről kijelenthető, hogy a Bioware végleg leszerepelt.
U.I.: tárgylistát és kidolgozottabb fejlődési rendszert az ME3-ba!!!!!!!!!!
Őrütem Mass Effectek után DAO-nak hogy egy komolyab rpg lesz nem mintha ME vel sok bajom lenne csak hát egyre jobban le van egyszerűsítve és már kevésbé hajaz rpg re de már DA2 is ere felé hajlik szóval mi félünk az rpg-éktől vagy ők nem mernek normális rpg csinálni?
A hírhez meg annyit, hogy inkább a Bioware-nek nem kéne félnie a szerepjátékoktól. Akkor talán végre kiadnának egyet.
mind1, ezt az egészet az EA-re kenem, és minden ok
Szép az az elképzelés, hogy a mai játékosoknak adnak egy kis löketet a felé, hogy RPGt játszanak, csak épp kezdik kiölni mindazt, ami azzá teszi őket.