De mielőtt még belemennék a részletekbe, figyelmetekbe ajánlok néhány videót, elsőként a korábban már látott spanyol nyelvűt nagy felbontásban, amit már a mi szerverünkről is elérhettek. Egy olasz oldal szintén közzétette a saját videóját arról a sajtóeseményről, ahonnan az előbbi is van (nem a Gearboxtól érkezett tehát a videó, ezért nem várható hivatalos, HD verzió), csak ebben sokkal többet mutatnak és nincs más benne a játékbeli jeleneteken kívül. Az EurogamerTV legutóbbi adásában is szerepel a cucc, de abban az előbbiekhez képest csak annyival van több, hogy látni a főmenüt egy kis időre. Ha valaki mozgásban is meg szeretné nézni, akkor itt van hozzá a link (07:14-től kezdődik az ezzel foglalkozó rész), de a képeken is látni, milyen gyönyörűre sikerült az is. Végül egy Jeep reklámot kínálok megtekintésre, mert ebben is szerepel a Hell's Highway.
Most pedig rátérek a fő témára, az új technológiára. Ez az Illuminate Labs fejlesztése, ami a "Beast" névre hallgat, és a táj megvilágítását segíti elő új megoldásokkal. A svéd csapat az Epic Gamesszel kötött szerződést, miszerint ezt beépítik az Unreal 3-as motorba, és majd a jövőben történő fejlesztéseket is. Ennek egyik első haszonélvezője lesz a Hell's Highway és a Gearbox többi játéka, mert természetesen azok szintén részesülnek a jóból, ami a globális megvilágításra, a megjelenő napsugarakra és az áttetsző, "puha" füstre (ez alatt azt kell érteni, hogy az árnyék széle nincs levágva, ha textúrával találkozik, mint korábban) terjed ki.
Szerencsére sikerült még innen-onnan összekaparni néhány érdekes információt. Az egyik legfontosabb, amit talán nem is kellene említeni, annyira nyilvánvaló, de két gearboxos emberke is célozgatott rá, hogy lesz még legalább egy Brothers in Arms játék. Ezek szerint egyrészt a történet első fejezete lényegében az RtH30 és az EiB (1. és 2. rész, nagyjából ugyanazt a történetet mesélték el, csak különböző szemszögből), a második a Hell's Highway, és még lesz egy lezárás is. Azt nem tudjuk, hogy csak Baker számára lesz-e vége a történetnek (sőt, egyáltalán túléli-e ezt a részt ő maga és/vagy társai!) vagy egy teljesen új csapatot kapunk majd a későbbiekben, ha továbbra is a második világháború marad a téma. Másrészt, amennyiben a boltokban is nagy siker lesz a játék, akkor szinte biztosra vehető a folytatások érkezése.
A fenti videókban láthattátok, hogy még több dolog nem végleges vagy nincs kész. Ezeken még dolgoznak, nem kell aggódni, a gránátok ereje és fizikája, a célzás pontossága is folyamatosan változik még ebben az időszakban, többek közt. A géppuskák használata pedig megközelítőleg így fog működni: ha egy, a németek által otthagyott állásnál vagyunk, akkor gyakorlatilag végtelen lőszerünk lesz, a körben heverő utánpótlásnak köszönhetően, de ha magunkkal visszük a fegyvert, akkor csak a még benne lévő lőszert "használhatjuk el". A biztonság kedvéért megemlítem, mert már rég nem volt téma, hogy a játék a DirectX 9 és 10 támogatást is nyújt, és ehhez nem lesz szükség semmiféle modra vagy más egyébre, a beállításoknál lehet be- vagy kikapcsolni. És ha már itt tartok, akkor el kell mondjam, hogy akár a képernyőn látható összes elemet ki lehet majd kapcsolni, ha valakit zavar a célkereszt és a többi dolog.
Befejezésül még annyit, hogy ugye észrevettétek a videókban, hogy ott van Mac és Cole is? Persze, valószínűsíthető volt, hogy visszatérnek, de jó biztosan tudni. A dzsipben pedig Zanovich osztja ki az elbambuló katonákat. Az egyik fejlesztő arra is utalt, hogy az a jelenet szerepelhet majd a játékban, amikor Cole meghal, ő ugyanis nem élte túl a háborút. (Nagyon szorult helyzetbe került embereivel és légi támogatást kért, de a gépek őket is lőtték, mivel nem volt teljesen tiszta, hogy merre kell tüzelniük. Ekkor Cole kirohant és narancssárga jelzőfüsttel megadta a helyes irányt. Ezután visszatért a többiekhez, de nem vonult időben fedezékbe és egy mesterlövész halántékon lőtte, azonnal meghalt.)
Nos, ezzel ki is fogytam az információkból, de a háborús veteránok által is elismert sorozat legújabb részéről biztos elárulnak még többet is a tavaszi megjelenésig (az Amazon.com honlapon szereplő október végi dátum senkit ne zavarjon meg, csak találgatnak), mi pedig rajta leszünk.
Most pedig rátérek a fő témára, az új technológiára. Ez az Illuminate Labs fejlesztése, ami a "Beast" névre hallgat, és a táj megvilágítását segíti elő új megoldásokkal. A svéd csapat az Epic Gamesszel kötött szerződést, miszerint ezt beépítik az Unreal 3-as motorba, és majd a jövőben történő fejlesztéseket is. Ennek egyik első haszonélvezője lesz a Hell's Highway és a Gearbox többi játéka, mert természetesen azok szintén részesülnek a jóból, ami a globális megvilágításra, a megjelenő napsugarakra és az áttetsző, "puha" füstre (ez alatt azt kell érteni, hogy az árnyék széle nincs levágva, ha textúrával találkozik, mint korábban) terjed ki.
Szerencsére sikerült még innen-onnan összekaparni néhány érdekes információt. Az egyik legfontosabb, amit talán nem is kellene említeni, annyira nyilvánvaló, de két gearboxos emberke is célozgatott rá, hogy lesz még legalább egy Brothers in Arms játék. Ezek szerint egyrészt a történet első fejezete lényegében az RtH30 és az EiB (1. és 2. rész, nagyjából ugyanazt a történetet mesélték el, csak különböző szemszögből), a második a Hell's Highway, és még lesz egy lezárás is. Azt nem tudjuk, hogy csak Baker számára lesz-e vége a történetnek (sőt, egyáltalán túléli-e ezt a részt ő maga és/vagy társai!) vagy egy teljesen új csapatot kapunk majd a későbbiekben, ha továbbra is a második világháború marad a téma. Másrészt, amennyiben a boltokban is nagy siker lesz a játék, akkor szinte biztosra vehető a folytatások érkezése.
A fenti videókban láthattátok, hogy még több dolog nem végleges vagy nincs kész. Ezeken még dolgoznak, nem kell aggódni, a gránátok ereje és fizikája, a célzás pontossága is folyamatosan változik még ebben az időszakban, többek közt. A géppuskák használata pedig megközelítőleg így fog működni: ha egy, a németek által otthagyott állásnál vagyunk, akkor gyakorlatilag végtelen lőszerünk lesz, a körben heverő utánpótlásnak köszönhetően, de ha magunkkal visszük a fegyvert, akkor csak a még benne lévő lőszert "használhatjuk el". A biztonság kedvéért megemlítem, mert már rég nem volt téma, hogy a játék a DirectX 9 és 10 támogatást is nyújt, és ehhez nem lesz szükség semmiféle modra vagy más egyébre, a beállításoknál lehet be- vagy kikapcsolni. És ha már itt tartok, akkor el kell mondjam, hogy akár a képernyőn látható összes elemet ki lehet majd kapcsolni, ha valakit zavar a célkereszt és a többi dolog.
Befejezésül még annyit, hogy ugye észrevettétek a videókban, hogy ott van Mac és Cole is? Persze, valószínűsíthető volt, hogy visszatérnek, de jó biztosan tudni. A dzsipben pedig Zanovich osztja ki az elbambuló katonákat. Az egyik fejlesztő arra is utalt, hogy az a jelenet szerepelhet majd a játékban, amikor Cole meghal, ő ugyanis nem élte túl a háborút. (Nagyon szorult helyzetbe került embereivel és légi támogatást kért, de a gépek őket is lőtték, mivel nem volt teljesen tiszta, hogy merre kell tüzelniük. Ekkor Cole kirohant és narancssárga jelzőfüsttel megadta a helyes irányt. Ezután visszatért a többiekhez, de nem vonult időben fedezékbe és egy mesterlövész halántékon lőtte, azonnal meghalt.)
Nos, ezzel ki is fogytam az információkból, de a háborús veteránok által is elismert sorozat legújabb részéről biztos elárulnak még többet is a tavaszi megjelenésig (az Amazon.com honlapon szereplő október végi dátum senkit ne zavarjon meg, csak találgatnak), mi pedig rajta leszünk.
Nagyon jó game!!!Ez a legjobb háburús játék a call of duty és a Medal of Honor után!! Valaki egyépként véletlenül nem tudja mikor lesz 2007 legjobb játékai választás?
Cole-nak és a többieknek örülnék-mondjuk nekem közelebb állnak a szívemhez Baker katonái, mint Rozsdásé-rádaásul sose tudtam megjegyezni az utóbbi embereit
Ami nem tetszett a hírben, az a kifogyhatatlan lőszer az állványos gépfegyverben Nekem a Pacific Assault után ez már kicsit tré...
A menü az tetszik, stílusos már ha egyáltalán ez a végleges.
Az "elemek" kikapcsolása jó ötlet szászor hitelesebb amikor nem kell egy iránytűt(ugye Airborne )illetve a lőszer mennyiséget bámulnod. Annak örülnék még ha a municiót nem úgy kellene ellenőrizni, hogy a képernyőn ki van firkantva hanem elkezdi a zsebeit nézni- remélem olvassa valamelyik fejlesztő
az Assasin Creedet mindenhol lehúzzák
szóval már vetálytársa nem maradt számomra
Hajrá BiA
remélem a folytatásban még lesz a havas részek
meg még a háború vége
és nekem teljes lenne a gém
így tovább Gearbox!!