Meglepő hírt kürtölt világgá a Kotaku még pénteken: belső forrásokra hivatkozva azt állította, hogy ma, azaz szeptember 19-én bezár a Visceral Games ausztrál stúdiója. Az anyacégnek többek között a két Dead Space epizódot és a Dante's Infernót köszönhetjük, ezeken és a Godfather második felvonásán is melózott a melbourne-i gárda. A magát megnevezni nem kívánó informátor szerint a csapat három éve (!) egy Xbox 360-ra és PS3-ra szánt AAA-címen gályázott, ám az EA Games divízió alelnöke, Patrick Söderlund egy határozott mozdulattal lelőtte a projektet mondván, hogy nem lát benne profitot.
Söderlund korábban a DICE vezérigazgatója volt, az EA-féle felvásárláskor általános igazgatóvá nevezték ki a kiadónál, később egyre feljebb kúszott a ranglétrán, jelenleg az EA Games alelnöke. Nem ez az első határozott, és a kívülállók számára nyilván meglepő lépése, hiszen ő volt az, aki a Mirror's Edge második részének fejlesztését is leállította, hasonló indokkal. Az ugyan számomra nem egyértelmű, hogy az aktuális munka lelövése miért vonja maga után a 21 fős stúdió bezárását is, de ne feledjük, egyelőre hivatalos megerősítés nem érkezett az EA részéről – igaz, cáfolat sem.
Ausztráliában még két EA-csapat működik, a Firemint és az IronMonkey, mindkét team a mobilszférában érdekelt, őket a hírek szerint nem érinti a változás. Természetesen amint történik valami fejlemény, frissítjük a hírt.
Kiegészítés: fontos megemlíteni, hogy a Visceral Games főhadiszállása Kaliforniában található, ez a korábbi EA Redwood Shores. Ezen kívül van két stúdiója, az egyik Montrealban, a másik Melbourne-ben, csak az utóbbit érinti a bezárás.
Söderlund korábban a DICE vezérigazgatója volt, az EA-féle felvásárláskor általános igazgatóvá nevezték ki a kiadónál, később egyre feljebb kúszott a ranglétrán, jelenleg az EA Games alelnöke. Nem ez az első határozott, és a kívülállók számára nyilván meglepő lépése, hiszen ő volt az, aki a Mirror's Edge második részének fejlesztését is leállította, hasonló indokkal. Az ugyan számomra nem egyértelmű, hogy az aktuális munka lelövése miért vonja maga után a 21 fős stúdió bezárását is, de ne feledjük, egyelőre hivatalos megerősítés nem érkezett az EA részéről – igaz, cáfolat sem.
Ausztráliában még két EA-csapat működik, a Firemint és az IronMonkey, mindkét team a mobilszférában érdekelt, őket a hírek szerint nem érinti a változás. Természetesen amint történik valami fejlemény, frissítjük a hírt.
Kiegészítés: fontos megemlíteni, hogy a Visceral Games főhadiszállása Kaliforniában található, ez a korábbi EA Redwood Shores. Ezen kívül van két stúdiója, az egyik Montrealban, a másik Melbourne-ben, csak az utóbbit érinti a bezárás.
Nem volt rossz játék a Mirorr's Edge, de én sem értem, miért zsongtak annyian körülötte. Egynek elment, de sosem venném elő újra, piszkosul túlértékelt darab.
]{redenc:
Szó mi szó, a Godfather II egy gyalázat volt, hihetetlen, hogy egyáltalán kiadták. Úgyhogy ez azért érett...
"Az anyacégnek többek között a két Dead Space epizódot és a Dante's Infernót köszönhetjük, ezeken és a Godfather második felvonásán is melózott a melbourne-i gárda."
A Mirror's edge nem volt rossz, de nem bírtam végigjátszani, mert negyed óra után mindig rosszul lettem tőle. Ezért ha lett volna második, biztos nem vettem volna meg. Nekem csak ennyi volt vele a gondom.
Nem tudjuk, hogy ez a kb.20 ember ténylegesen jó játékkal foglalkozott volna.
Előfordulhat, hogy besegítettek a Dead Space-ekbe is, de ha igen, akkor is valószínüleg minimálisan..
Azért, mert hivatalosan a Visceral részei voltak, nem jelenti, hogy ők jó játékot csináltak.. És nyilván nem érte meg fenntartani nekik ezt a külön stúdiót.
]{redenc:
Értem, és ugyan nem olvastam az eredeti cikket, csak a javított verziót, de az utána lévő kommentek sem változtak az előtte lévőkhöz képest, szóval amit írtam, az igaz volt, persze lehet, hogy az arány finomodott volna valamennyit, de a lényeg változatlan.
ui. A Mirror's Edge igenis zseniális játék volt.
Végre valaki...
Itt arról van szó, hogy azok közül zavarnak el akik ténylegesen jó játékokkal foglalkoztak. Miért pont őket? Ha a BlackBoxtól vagy a Medal of Honort fejlesztőktől küldenek el azt megértem mert évek óta semmi értelmes nem került ki a kezeik közül.
Üzletpolitika a em
8 kommentelőből 7 nem értette meg a cikket, csak fröcsög, a nyolcadik meg maga a cikkíró, aki nyilván érti
Szóval ennek semmi köze a Dead Space 3-hoz, meg úgy konkrétan a mi általunk ismert Visceral Games-hez sincs. Ez egy pici "mellékága" volt ennek a csapatnak, akik ugyanazon cégnév alatt működtek, de valószínüleg még csak nem is látták egymást soha az életben.
Teszem azt a Microsoft-tól elzavarnak 20 takarítót (na jó persze ez erős túlzás), attól még el fog készülni a Windows 8.
Nyilván (persze nem biztosan) ez a 20 ember nem volt olyan képességű, mint a nagy stúdiónál lévők, nyilván (persze ez sem biztos) 3 év alatt sem tudtak semmi értelmeset prezentálni, ezért lapátra kerültek.
Szerintem ebben semmi meglepő és semmi felháborító nincs, ettől függetlenül persze mindig szomorú ilyesmiről hallani.