Bár a Beyond Good & Evil 2 A tavalyi és az idei E3-at is kihagyta, láttunk belőle már koncepciórajzot, sőt, a Ubisoft pár hónapja ki is jelentette, hogy ők aztán nem állnak a játék elkészítésének útjába. Amikor viszont kiderült, hogy a projekt (és Rayman) atyja, Michael Ancel saját stúdiót alapított White Sheep Studios néven, és 13 emberével nekiállt egy új játék készítésének, sokan aggódni kezdtek a BG&E2 miatt. Nos, a Ubisoft most tisztázta a helyzetet, és ráadásul igencsak megnyugtató módon.

„A Beyond Good & Evil sok szempontból is utánozhatatlan játék, minden játékosgenerációt elvarázsol, és a Ubisoft Montellier sok múltbéli és jövőbeli játékának nyújtott inspirációt” -- nyilatkozta a kiadó a Eurogamernek. „Egyelőre korai lenne részleteket elárulni a második részről, de annyit mondhatunk, hogy Michel és a Ubisoft Montpellier csapata a BG&E alapjaira épít, és valami olyasmit készítenek, ami túllép egy hagyományos folytatás keretein, s kihasználva az új generáció technológiáit egy igazán meglepő, innovatív és kivételes játék lesz. Az egész csapat izgatott e rendkívül ambiciózus projekt irányával kapcsolatban, amiről több részletet is megosztunk, ahogy haladunk előre.”

A kiadó képviseletében Xavier Pox egyébként azt is elárulta, hogy Ancel a saját játéka mellett több projektet is felügyel a Ubisoft Montpellier stúdiónál, köztük egy új, szintén rendkívül ambiciózus címet, amely nagyon közel áll az ő és csapata szívéhez.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!