Nem is oly régen a Palworld közösségi menedzsere, John "Bucky" Buckley mindenkit arra kért, hogy játsszon több indie-játékkal, mivel ezek szerinte százszor nagyobb élményt kínálnak, mint az ezredik szezon egy live-service játékban. Bucky a Twitteren elmagyarázta, hogy a reggeleinek első fél óráját mindig azzal tölti, hogy a Steam "New and Trending" és "Upcoming" lapjait böngészi, hogy új és kevésbé ismert indie-játékokat keressen. Most egy új jelentés szerint csak idő kérdése, hogy az indie-piac utolérje az AA és a AAA-szegmens bevételeit, ami azt jelenti, hogy ideje lenne sokkal (sokkal!) komolyabban venni az indie-játékokat.
A Video Game Insights által végzett kutatás szerint az indie-játékok bevétele idén először közelítette meg az AA és a AAA-játékok bevételét a Steamen. Az indie-címek januártól szeptember végéig közel 4 milliárd dollárnyi bruttó bevételt termeltek, ezzel az iparág összes játékbevételének 48%-át biztosították. A kutatás kimutatta azt is, hogy a Palworld és a Black Myth: Wukong voltak a legnagyobb slágerek ebben az évben. A Black Myth: Wukong például csak a Steamen közel egymilliárd dolláros bruttó bevételt termelt idén, és a Palworld is tekintélyes, 394 millió dollárral járult hozzá a teljes bevételhez, de előkelő helyen végzett a Manor Lords és az Enshrouded is.