• Játékbeli reklámok jöhetnek a free-to-play címekbe
  • A Microsoft és a Sony is hasonló lehetőségen dolgozik

A mobilos címeknél már mindennaposak a játékot egy új próbálkozásért, pár plusz aranyéremért vagy más extráért megszakító reklámok, de az évek során még néhány nagyköltségvetésű videójátékban is láttunk már ismerős plakátokat visszaköszönni. A Business Insider jelentése szerint a Microsoft és Sony most egyaránt azon dolgozik, hogy új lehetőségeket biztosítson a fejlesztőknek a reklámok beépítésére játékukba, ezzel további több free-to-play címek megalkotására bíztatva a stúdiókat, ugyanis állítólag ez a modell elképesztő népszerűségnek örvendett a járvány alatt.

fortnitead.jpg

A menükben persze eddig is találkozhattunk reklámokkal, azonban a gyártók új terve szerint a hirdetések közvetlenül a játékban is feltűnnének az élmény természetes részeként, a sportjátékokban látott digitális hirdetőtáblákhoz hasonlóan. Emellett akár a mobiljátékokból már ismerős megoldás is visszaköszönhet, mellyel reklámok végignézését vállalva a felhasználók játékbeli jutalmakban, például skinekben részesülhetnek.