A Beowulf egy nagyvállalkozás, igazi szuperprodukció. 1987 óta készítik elő, 70 millió dolláros költségvetéssel. Egy XII. századi, óangol, több mint 3000 soros hősi éneken alapul, ebből írta a forgatókönyvet Neil Gaiman képregényszerző és az Oscar-díjas Roger Avary (Tarantino harcostársa, a Ponyvaregény társszerzője, de ő írta a Silent Hill könyvét is). A rendező Robert Zemeckis (Vissza a jövőbe, Forrest Gump, Polár Expressz, Számkivetett, Temetetlen múlt, Kapcsolat), az operatőr Robert Presley (Polár Expressz), a zeneszerző a kétszeres Oscar-jelölt alan Silvestri (Forrest Gumo, Polár Expresz, A múmia visszatér, Lara Croft: Tomb Raider - Az élet bölcsője). A szereplőgárda is igen rangos: Angelian Jolie, Brendan Gleeson, Anthony Hopkins, John Malkovich, Ray Winstone, Robin Wright Penn, Crispin Glover. A film, hasonlóan a Polár Expresszhez, motion-capture animációval készül, azaz a színészek mozdulatait rögzítik, és ebből hozzák létre számítógéppel magát a művet.
A sztori a középkorban játszódik, igazi szörnyes, sárkányos, vikinges, kardozós buli, amelyben a hős Beowulfnak a Gendel nevű rémet kell lenyomnia, majd annak anyját. (Megjegyzem, a filmben Angelina Jolie - ő az anyuka - teljesen meztelenül, némi sárral bekenve fog villogni, ami eleve remek, egyébként közte és Beowulf között a nagy harc egy tó fenekén zajlik). A mozi trailerét alant megtekinthetitek. (Vigyázat! Volt 2005-ben egy hasonló film, Beowulf - A hős és a szörnyeteg /Beowulf & Grendel/ címmel, sőt egy 1999-es Christopher Lambert - Rhona Lara Croft Mitra alkotás is, mind ugyanerre az alapműre építve).
(Jobbról a második gombbal kirakható teljes képernyőre; más felbontásokban lásd az Apple traileroldalán!)
Ahogy arról már az UbiDays kapcsán beszámoltunk, a francia kiadó vállalta el a filmre épülő játék elkészítését. Mostanra elég sok anyag összegyűlt ahhoz, hogy kicsit jobban körbejárjuk a cuccot. A cég kreatív igazgatója, Gilles Matoube elmondta, hogy cége, a Paramount Pictures és a Shangri-La Entertainment szorosan együttműködik az első perctől fogva, így az Ubisoft megkapott minden anyagot és információt a produkcióból (úgy a mo-cap animációkat, mint a szereplőket, azaz minden karaktert a filmbeli színész szinkronizál). Nem egy 100%-os adaptációt kapunk, a filmkészítők azt kérték, kreatívan álljanak a cucchoz, így a játék mélyebben mászik bele a történetbe, kiteljesíti a legendát. A 30 ember erejével felérő norvég harcos Beowulf igazi középkori hős, egyszerre brutális és nemes, arrogáns, önző, dicsőségre vágyó, aki kihasználja a Dániát pusztító szörny legyőzését, hogy az ország trónjára juttassa magát. Ám ekkor szembe kell néznie a következményekkel, a birodalomban kitörő háborúval, és saját sorsával. A játékfeldolgozásban Beowulf életének harminc évét fogjuk átélni, melyeket nem láthattunk a moziban; embereinket, az úgynevezett tánokat (skót eredetű elnevezés, a lovagok barbár, törzsekben élő megfelelői) vezetve meg kell küzdenünk a titánokkal és más félelmetes ellenséggel, kemény kézitusákban, parázs kardpárbajokban.
A cuccot a YETI technológia támogatja, melyet a GRAW két részében már megismerhettünk (lévén a fejlesztőcsapat is az e címeket hegesztő Ubisoft Tiwak stúdió). A győzelmekkel egyre több tán csatlakozik hozzánk, a végére már egy tucat ember lesz, akiket irányíthatunk, parancsokat adhatunk nekik, pozícióba állíthatjuk, adott fegyver használatára utasíthatjuk őket. A sereg maga is fejlődik, így jobb fegyverekhez (kardok, buzogányok, lándzsák), képességekhez, tulajdonságokhoz jut. Fontos képességünk lesz a Carnal Power (fordítsuk testi erőnek), mely erősebb támadásokat, speciális fegyvereket jelent. Elsütése után hősünk egy darabig nem lesz irányítható, de ez fejleszthető, ám sokat akkor sem lesz szabad használnunk majd. A különféle feladatok megoldásával XP-t gyűjtünk, ebből lehet a testi erőt tuningolni, tánokat és jobb fegyvereket szerezni. A csatarendszer dinamikus lesz, kombókkal, hárításokkal, különféle skillekkel.
Egyelőre csak PS3 és X360 képek állnak rendelkezésünkre, ezeket amolyan referencia gyanánt azért megtaláljátok a galériában, azért nagyon nem fog eltérni a PC-s verzió sem (egy jobb gépen persze). Mind emellé három videót is találtok a letöltéseknél. Az első kettő csak technikai, az első a motion-capture technológiát mutatja be, a második a szinkronmunkákba enged egy bepillantást, ahogy a karaktert a színész életre kelti. A harmadik az igazi trailer, mely a játékmenetbe is bepillantást enged. Jó véres, zaftos, akciódús a cucc, mindamellett persze hangulatos is. Megjelenés a filmmel egy időben, azaz 2007. novemberének végén, PC, PS3, Xbox 360, PSP platformokra.
A sztori a középkorban játszódik, igazi szörnyes, sárkányos, vikinges, kardozós buli, amelyben a hős Beowulfnak a Gendel nevű rémet kell lenyomnia, majd annak anyját. (Megjegyzem, a filmben Angelina Jolie - ő az anyuka - teljesen meztelenül, némi sárral bekenve fog villogni, ami eleve remek, egyébként közte és Beowulf között a nagy harc egy tó fenekén zajlik). A mozi trailerét alant megtekinthetitek. (Vigyázat! Volt 2005-ben egy hasonló film, Beowulf - A hős és a szörnyeteg /Beowulf & Grendel/ címmel, sőt egy 1999-es Christopher Lambert - Rhona Lara Croft Mitra alkotás is, mind ugyanerre az alapműre építve).
(Jobbról a második gombbal kirakható teljes képernyőre; más felbontásokban lásd az Apple traileroldalán!)
Ahogy arról már az UbiDays kapcsán beszámoltunk, a francia kiadó vállalta el a filmre épülő játék elkészítését. Mostanra elég sok anyag összegyűlt ahhoz, hogy kicsit jobban körbejárjuk a cuccot. A cég kreatív igazgatója, Gilles Matoube elmondta, hogy cége, a Paramount Pictures és a Shangri-La Entertainment szorosan együttműködik az első perctől fogva, így az Ubisoft megkapott minden anyagot és információt a produkcióból (úgy a mo-cap animációkat, mint a szereplőket, azaz minden karaktert a filmbeli színész szinkronizál). Nem egy 100%-os adaptációt kapunk, a filmkészítők azt kérték, kreatívan álljanak a cucchoz, így a játék mélyebben mászik bele a történetbe, kiteljesíti a legendát. A 30 ember erejével felérő norvég harcos Beowulf igazi középkori hős, egyszerre brutális és nemes, arrogáns, önző, dicsőségre vágyó, aki kihasználja a Dániát pusztító szörny legyőzését, hogy az ország trónjára juttassa magát. Ám ekkor szembe kell néznie a következményekkel, a birodalomban kitörő háborúval, és saját sorsával. A játékfeldolgozásban Beowulf életének harminc évét fogjuk átélni, melyeket nem láthattunk a moziban; embereinket, az úgynevezett tánokat (skót eredetű elnevezés, a lovagok barbár, törzsekben élő megfelelői) vezetve meg kell küzdenünk a titánokkal és más félelmetes ellenséggel, kemény kézitusákban, parázs kardpárbajokban.
A cuccot a YETI technológia támogatja, melyet a GRAW két részében már megismerhettünk (lévén a fejlesztőcsapat is az e címeket hegesztő Ubisoft Tiwak stúdió). A győzelmekkel egyre több tán csatlakozik hozzánk, a végére már egy tucat ember lesz, akiket irányíthatunk, parancsokat adhatunk nekik, pozícióba állíthatjuk, adott fegyver használatára utasíthatjuk őket. A sereg maga is fejlődik, így jobb fegyverekhez (kardok, buzogányok, lándzsák), képességekhez, tulajdonságokhoz jut. Fontos képességünk lesz a Carnal Power (fordítsuk testi erőnek), mely erősebb támadásokat, speciális fegyvereket jelent. Elsütése után hősünk egy darabig nem lesz irányítható, de ez fejleszthető, ám sokat akkor sem lesz szabad használnunk majd. A különféle feladatok megoldásával XP-t gyűjtünk, ebből lehet a testi erőt tuningolni, tánokat és jobb fegyvereket szerezni. A csatarendszer dinamikus lesz, kombókkal, hárításokkal, különféle skillekkel.
Egyelőre csak PS3 és X360 képek állnak rendelkezésünkre, ezeket amolyan referencia gyanánt azért megtaláljátok a galériában, azért nagyon nem fog eltérni a PC-s verzió sem (egy jobb gépen persze). Mind emellé három videót is találtok a letöltéseknél. Az első kettő csak technikai, az első a motion-capture technológiát mutatja be, a második a szinkronmunkákba enged egy bepillantást, ahogy a karaktert a színész életre kelti. A harmadik az igazi trailer, mely a játékmenetbe is bepillantást enged. Jó véres, zaftos, akciódús a cucc, mindamellett persze hangulatos is. Megjelenés a filmmel egy időben, azaz 2007. novemberének végén, PC, PS3, Xbox 360, PSP platformokra.
Gabi1985, kicsit nem tudnád megerőltetni magad, hogy tartalmasabb hozzászolásokat írj???
Mert ez már qrvára idegesít, hogy mindig csak 3 szavas hsz.-okat olvasok tőled!
J.Ó.L N.É.Z.K.I
AVE
Kiváncsi leszek a játékra, eddig jónak tűnik.
A film nekem egy kicsit oduszeiás de majd meglátjuk.A játék me tuti sikert fog aratni.
( Igen, vettem, értettem: Tolkien nem vett részt benne, de ha ő neki bejött, akkor... )