
Bár közvetlenül csak és kizárólag az épületeket tehettük le, a Majesty varázsát pont az adta, hogy elképesztő módon átélhettük mindazokat az élményeket, amelyeket egy valós szerepjátékban egy uralkodó élhet át: szemmel követhettük hőseink fejlődését, a város fejlesztésével pedig reménykedhettünk benne, hogy a mi zsebünkből kitépett aranyakat nálunk költik el: kocsmákat nyithattunk (csak a törpök közelébe nem, félelmetes, mit műveltek azok a szakállas rémségek részegen!), páncél és fegyverkovácsot nyittathattunk, embereink pedig kellő összegek bezsebelése után, szintet lépve költekezni kezdtek nálunk. A legjobb azonban kétségtelenül a többjátékos összecsapások voltak: ha véletlenül túl sokat törődtünk azzal, hogy bámultunk embereinket, előbb-utóbb azon kaphattuk magunkat, hogy valamelyik szomszéd településre járnak át varázskardokért, gyógyitalokért, sőt, ha a konkurens uralkodó már kellőképpen magához édesgette őket, az is meg-megesett, hogy nekromanta papnői támogatásával saját embereink indultak el a palotánkon levő vérdíjat begyűjteni...

Annyi biztos, hogy legkorábban valamikor jövőre, 2009-ben szeretnék piacra dobni a várva várt folytatást. A sajtóközleményben olvasottak alapján a rajongók nyugodtan dőlhetnek hátra: a fejlesztőbrigád minden, az első részben imádott részt meg kíván tartani, pusztán, hogy az ő szavaikkal éljünk, megpróbálják átröpíteni a címet a 21. századba, a sárm és a humor megmarad.
"Ez lesz a Paradox legnagyobb megjelenése 2009-ben" - summázza Fredrik Wester, a vállalat egyik atyaúristene. "A mi célunk nem csak az," - fűzi tovább a szót - "hogy a sorozat eddigi rajongóinak újabb boldog játékórákat okozzunk, de az is, hogy jelentősen nagyobb tömeg számára tegyük szinte kötelezővé a szoftver megvételét." A fejlesztést nem mellesleg az 1C:Ino-Co végzi, akiktől Alexey Kozyrev vette át a mikrofont Frederiktől: "Minden fejlesztőnek az az álma, hogy egy olyan nagy kaliberű programon dolgozhasson, amelynek milliónyi rajongója van szerte a világon. A mi csapatunk képességeiben és tudásában elérte azt a szintet, hogy teljesíteni tudja ezt a feladatot."
A Majesty első része TÖBB MILLIÓ PÉLDÁNYBAN KELT EL VILÁGSZERTE - ezt jó olvasni, végre egy szoftver, amely megérdemli az ekkora eladásokat! -, és sok százezer rajongót szerzett magának. A Paradox és az 1C:Ino-Co együtt képes lesz rá, hogy a rajongók igényeit kielégítse. A folytatás az eredeti játék nyomdokaiban halad, azonban jó pár új elem is bekerül, amelyeket eddig nem kívántak az orrunkra kötni. Megjelenés tehát jövőre - méghozzá, a tervek szerint, év elején. Addig nézegessétek a hangulatos képeket, és már az első videoanyag is rátok vár a letöltések között!
Mondjuk a hírből ez szerintem elég egyértelműen kiderül.
Mondjuk a hírből ez szerintem elég egyértelműen kiderül.
majd beugrok az 576 ba azt megveszem
majd beugrok az 576 ba azt megveszem