- Kezdetben nem lesz RTX támogatás a Battlefield 5-ben
- Egyelőre nem tudni, mikor implementálják majd
A Battlefield 5 körül mostanra megszólalásig hasonló helyzet alakult ki, mint annak idején a Battlefrontnál, sorra jönnek a hírek, hogy mi minden nem lesz benne a játékban rajtkor, amit novemberig el is toltak. Hogy ne kelljen keresgélnetek, a teljesség igénye nélkül: a rajt napján nem lesz helyi battle royale, nem lesz kooperatív játékmód, nem szavazhatunk a pályákra és nem díszíthetjük a járműveket kedvünkre. Persze amni késik, nem múlik és ettől a játék még minden bizonnyal élvezetes lesz.
Ja, és most már az is biztos, hogy a ray-tracing sincs benne a játékban, legalábbis az Origin Accessen elérhető korai hozzáférésű verzióban nincs ilyen opció. Egyelőre nem tudni, hogy az elsőnapos javítófolttal megérkezik-e egyáltalán, de ami még szomorúbb, hogy az új Nvidia kártyák másodlagos vonzereje és elsődleges újítása így elvész. Hiába láttuk már mozgásban a technológiát, immár két teljes hónap telt már el úgy, hogy a többszázezres kártyák számítási egységeinek egy része kihasználatlanul várja a RTX és DLSS támogatással rendelkező játékokat.
Még az is lehet, hogy a fenti képhez hasonlóan tankkal fogunk gázolni a térdig érő hóban, mire beszámolhatunk elsőkézből arról, hogy mennyire fest jól a ray-tracing...