- Többen is arra panaszkodtak, hogy a Battlefield 5 pályái kicsinek érződnek
- De a fejlesztők szerint ilyesmiről szó sincs
- Akad például másfél kilométeres térkép is
Múlt héten ért véget a Battlefield 5 bétája, és ennek kapcsán merült fel egy igen érdekes probléma: sok játékos arról számolt be az interneten, hogy egyszerűen túl kicsinek érezték a pályákat például a sorozat korábbi részeihez képest. Többen is szóvá tették, hogy nem érzik úgy, mintha valóban nagy seregek összecsapásában lennének, a multis meccsek inkább érződnek két kisebb alakulat közti tűzharcnak.
A panasz természetesen nem kerülte el a fejlesztők figyelmét is, akik Twitteren reagáltak a problémára. Az egyik pálya designer, Jeff Gagné nyugalomra intett mindenkit, mondván, a játék még nem jelent meg, és igenis lesznek benne nagy térképek, mindezt pedig a vezető multiplayer designer Valerian Noghin egy példával illusztrálta. A Noghin által bemutatott Hamada nevű térkép összesen másfél kilométer hosszúságú, ami azért valljuk be, igencsak tiszteletet parancsoló méret.
We're also making big map guys.
— Jeff Gagné (@JFGnorD) 2018. szeptember 15.
I know I know, it's easy to come to conclusion but jeez, the game is not released and we are starting to share info.
"WHY U MAKE MAP SO SMAL!!"
Stop assuming things folks please.
Love you all https://t.co/mhid2YpzjL
Amúgy ugyanazt az ócska motort használják mint a bf1-ben. Semmi különbség nincs, ugyanolyan ronda. Azért a frostbite engine ennél többre is képes.
A játékmenetről, beleengedek egy tárat egy emberbe, nem döglik meg, viszont valaki azonnal 1méterre elém kerül és egy golyóval megöl, mindezt úgy, hogy egy global csgo játékos vagyok, tehát van valami érzékem azért hozzá..
A bugokról nem is beszélve, aminek fele igyse úgyse lesz kijavitva, mikor történt olyan, hogy béta után érdemben is csináltak valamit? Villódzó textúrák, összevissza mozgó lépcső korlátok, hamis hangok, teljesen más irányból jön a hang mint ahonnan jönnie kellene, gyakran 10méterre levő hang úgy hallatszik mintha egy kilóméterre lenne, vagy éppen forditva. A karaktered ragdoll effektje minden halálnál összevissza buggol, nyúlik 10-20méteresre a holttest.
Akkor gyakran bezáródott a játék, amit azért na, lehet kijavitanak..
Másik dolog, maguk a játékosok ugyancsak tönkreteszik, 3napnyi meccs alatt, egyetlen egyszer sem szedett fel a földről egy csapattárs, csak beszólogatni tudnak, vagy direkt elidbe állnak, nehogy lőnni tudj.
A chat rendszere egy nagy kuka, szószerint minden 2. szót cenzúráz ok nélkül, és sokszor előfordult hogy ugyanazt a szót már másodjára megengedte hogy kiirjam, nonsense.
Viszont a trailerrel ellentétben, kb 1 női katonát se láttam a játékban, főleg nem robotkézzel a frontvonalon, egy ütéssel megölve egy harcedzett férfi katonát, és egy mg60ast egy kézzel tartva repülőt leszedni..egyetlen pozitivnak nem, de semlegesnek annál inkább nevezhető tényező.
Amúgy ugyanazt az ócska motort használják mint a bf1-ben. Semmi különbség nincs, ugyanolyan ronda. Azért a frostbite engine ennél többre is képes.
A játékmenetről, beleengedek egy tárat egy emberbe, nem döglik meg, viszont valaki azonnal 1méterre elém kerül és egy golyóval megöl, mindezt úgy, hogy egy global csgo játékos vagyok, tehát van valami érzékem azért hozzá..
A bugokról nem is beszélve, aminek fele igyse úgyse lesz kijavitva, mikor történt olyan, hogy béta után érdemben is csináltak valamit? Villódzó textúrák, összevissza mozgó lépcső korlátok, hamis hangok, teljesen más irányból jön a hang mint ahonnan jönnie kellene, gyakran 10méterre levő hang úgy hallatszik mintha egy kilóméterre lenne, vagy éppen forditva. A karaktered ragdoll effektje minden halálnál összevissza buggol, nyúlik 10-20méteresre a holttest.
Akkor gyakran bezáródott a játék, amit azért na, lehet kijavitanak..
Másik dolog, maguk a játékosok ugyancsak tönkreteszik, 3napnyi meccs alatt, egyetlen egyszer sem szedett fel a földről egy csapattárs, csak beszólogatni tudnak, vagy direkt elidbe állnak, nehogy lőnni tudj.
A chat rendszere egy nagy kuka, szószerint minden 2. szót cenzúráz ok nélkül, és sokszor előfordult hogy ugyanazt a szót már másodjára megengedte hogy kiirjam, nonsense.
Viszont a trailerrel ellentétben, kb 1 női katonát se láttam a játékban, főleg nem robotkézzel a frontvonalon, egy ütéssel megölve egy harcedzett férfi katonát, és egy mg60ast egy kézzel tartva repülőt leszedni..egyetlen pozitivnak nem, de semlegesnek annál inkább nevezhető tényező.
Valamivel meg kell tölteni a Season Passt is gyerekek ! :D