A Battlefield 4 multiplayer játékmódjának fontos elemét jelentik a különböző karakterosztályok, melyek hivatalosan is bemutatkoztak a Battlefield Blogon. Egetrengető újdonságokra persze nem szabad számítani, de tény, hogy a kasztok valamivel flexibilisebbek lesznek, na meg nemzetenként (orosz, amerikai, kínai) eltérő grafikai tervezést kapnak, hogy változatosabb bakákat lőjünk halomra az online csatatereken.
A DICE bevallottan a harmadik rész osztályait vette alapul, tehát most is Engineer, Support, Assault és Recon egységek felszerelését ölthetjük magunkra. A testreszabhatóság viszont új opciókkal bővül, például az Engineernek több légelhárító kütyü és ezzel együtt nagyobb tűzerő jut. Változik a járművek mechanikus kiiktatásának stratégiája is, ezáltal azok számára is vonzóvá téve a kasztot, akik eddig csak lövöldözni szerettek és nem értették, miért jó a mások segítése. Kiemelendő, hogy visszatér az FGM-172 SRAW a Battlefield 2-ből.
A Support is erősödik kicsit, és a rajongók nyomására megtartja a C4-est és az M18A1 Claymore-t. XM25-öse hatásos indirekt tüzet biztosít a számára, járművek ellen pedig ott lesz az újratervezett aknavető. Karabélyokat és DMR-eket is magával vihet, így a közvetlen akciótól sem kell tartania.
A Recon visszakapja a Spec Ops játékstílust, amit a Battlefield 2 óta hiányolnak a rajongók, és gyorsabban, könnyedebben mozog majd. Gépfegyver, mozgásérzékelő, akna vagy C4-es, és irány az ellenséges vonalak mögötti terület! A mesterlövészek is örülhetnek, mert átalakul a sniperek játékmenete. Megjelenik a távcső nélküli 1x-es ráközelítés, és persze rengeteg extra eszközzel vértezhetjük fel a fegyvereket, továbbá segíthetjük barátainkat a MAV és T-UGS használatával.
Az Assault marad a régi, azaz most is egy gyors, harcmezőt domináló egységről van szó. A defibrillátort egy egészségügyi csomag toldja meg, amivel bármely sérült katona azonnal talpra állítható.
A teljes blogbejegyzés itt olvasható, kitér még pár érdekesebb Battlefield 4-es apróságra, de a lényeg a fent is taglalt kasztok ismertetése. A képek azonban felérnek ezer szóval is, úgyhogy tessék szépen végigkattintgatni a különböző nemzetiségű virtuális katonákat!
Battlefield 4 -- Megjelenés: 2013. november 1. -- Gépigény: nem ismert
Igen!Mert már jobb lenne a rongybabák repkedése helyett ,egy kis vér és bél! :)
Cenzuráznak itt jobbra-balra.De minek?Könyörgöm!?!?!?!
Játék közben embereket ölünk halomba!Akkor minek cenzúra?Frostbite 3-ból jutna a belső szervekre is 1-2 poligon!:D Szerintem.
Mert nem tükrözi a valóságot ha egy 40 mm gl-el telibe versz egy fazont.Ilyenkor kitapétáznád a figurával a helységet!Nem por,füst és egy kis vértócsa a fekvő katona teste alatt. .... :(
Mert az röhej ,hogy ha felé nézel akár milyen szögből,egyből világít a távcső a távolban.Metró sötét alagútjában is!Mert ha esetleg szabadtéri napos map-on ha épp olyan szögben néznél rá,hogy a szemedbe tükrözze pont a napfényt,akkor felvillanjon,az valósághű lenne!De ez így FOS!
Egyből észre vehető akár honnan!
Meg esetleg lehetne ráhajtani valami terep színű fátylat perk-ként a távcsőre,akkor sem tükröződne sehogy.Na az még királyabb lenne!
De ennek a Dice-nak "semmi fantáziája".... :D
A robbanószerek,meg gl-ek ,rakéták sokkal erősebbek lehetnének,mint alapban voltak,csak aztán peccsel letompították tüsszentésnyire őket! :(
Ja meg egy Left 4 Dead féle csonkítással még realisztikusabbá tennék a játékot.Akár egy granyótól is kezek lábak repkednének szana szét és nem tudnád feléleszteni RPG pukkanás után az emberkét. :D
Max ha meglövik,vagy meg késelik.Persze nem fej találat után!Hisz ez nem COD!Én még nagyobb árkot tudnék ásni így a 2 játék közé.Hogy véletlenül se lehessen egy napon említeni a 2 játékot!
Bár lehet,hogy BF15-16 környékén már ilyen lesz.Csak apránként csepegtetik ezeket.Hisz már le liszenszelték eddig a honlapcímeket! :D
Mert ha minden újítást beleraknának egyből egy epizódba,nem lenne hova fejleszteni a játékot!:D
Mert az röhej ,hogy ha felé nézel akár milyen szögből,egyből világít a távcső a távolban.Metró sötét alagútjában is!Mert ha esetleg szabadtéri napos map-on ha épp olyan szögben néznél rá,hogy a szemedbe tükrözze pont a napfényt,akkor felvillanjon,az valósághű lenne!De ez így FOS!
Egyből észre vehető akár honnan!
Meg esetleg lehetne ráhajtani valami terep színű fátylat perk-ként a távcsőre,akkor sem tükröződne sehogy.Na az még királyabb lenne!
De ennek a Dice-nak "semmi fantáziája".... :D
A robbanószerek,meg gl-ek ,rakéták sokkal erősebbek lehetnének,mint alapban voltak,csak aztán peccsel letompították tüsszentésnyire őket! :(
Ja meg egy Left 4 Dead féle csonkítással még realisztikusabbá tennék a játékot.Akár egy granyótól is kezek lábak repkednének szana szét és nem tudnád feléleszteni RPG pukkanás után az emberkét. :D
Max ha meglövik,vagy meg késelik.Persze nem fej találat után!Hisz ez nem COD!Én még nagyobb árkot tudnék ásni így a 2 játék közé.Hogy véletlenül se lehessen egy napon említeni a 2 játékot!
Bár lehet,hogy BF15-16 környékén már ilyen lesz.Csak apránként csepegtetik ezeket.Hisz már le liszenszelték eddig a honlapcímeket! :D
Mert ha minden újítást beleraknának egyből egy epizódba,nem lenne hova fejleszteni a játékot!:D
Sírok!
Mert az röhej ,hogy ha felé nézel akár milyen szögből,egyből világít a távcső a távolban.Metró sötét alagútjában is!Mert ha esetleg szabadtéri napos map-on ha épp olyan szögben néznél rá,hogy a szemedbe tükrözze pont a napfényt,akkor felvillanjon,az valósághű lenne!De ez így FOS!
Egyből észre vehető akár honnan!
Meg esetleg lehetne ráhajtani valami terep színű fátylat perk-ként a távcsőre,akkor sem tükröződne sehogy.Na az még királyabb lenne!
De ennek a Dice-nak "semmi fantáziája".... :D
A robbanószerek,meg gl-ek ,rakéták sokkal erősebbek lehetnének,mint alapban voltak,csak aztán peccsel letompították tüsszentésnyire őket! :(
Ja meg egy Left 4 Dead féle csonkítással még realisztikusabbá tennék a játékot.Akár egy granyótól is kezek lábak repkednének szana szét és nem tudnád feléleszteni RPG pukkanás után az emberkét. :D
Max ha meglövik,vagy meg késelik.Persze nem fej találat után!Hisz ez nem COD!Én még nagyobb árkot tudnék ásni így a 2 játék közé.Hogy véletlenül se lehessen egy napon említeni a 2 játékot!
Bár lehet,hogy BF15-16 környékén már ilyen lesz.Csak apránként csepegtetik ezeket.Hisz már le liszenszelték eddig a honlapcímeket! :D
Mert ha minden újítást beleraknának egyből egy epizódba,nem lenne hova fejleszteni a játékot!:D