A játékok grafikáját sokszor jelentős mértékben befolyásolja a használt színvilág -- emlékezzünk csak a Fallout 3 sárgászöld alapszínére. Ugyanez volt a gondja pár színkedvelőnek a Battlefield 3-mal, de miután a DICE bannolással fenyegette meg a moddereket, a száz színben pompázó hadtéri sziporka csupán mesés álom maradt.
A DICE azonban híres arról, hogy szeret örömet okozni a rajongóknak, így Mikael Kalms a MordorHQ fórumán felfedte, hogy munkatársaival implementálnak egy új konzolparancsot a legújabb frissítés alkalmával, mellyel ki- és be lehet majd kapcsolni a szürkeséget okozó rutint. Ugyanakkor Mikael hozzátette, hogy a pályák tervezéséből kifolyólag többet nem tehetnek, és hogy a színkezelés átállítása sok esetben ocsmánnyá teszi a játékot.
Akárhogy is, elvileg a konzolparancs aktiválása után a játék színkezeléséért kizárólag a motor felel majd, szóval ha nem is lehetnek rózsaszínek a tankok, talán a napfény kicsit játszik a tükröződésekkel. Külön opció egyébként nem lesz, csak parancs -- ez van.
A DICE azonban híres arról, hogy szeret örömet okozni a rajongóknak, így Mikael Kalms a MordorHQ fórumán felfedte, hogy munkatársaival implementálnak egy új konzolparancsot a legújabb frissítés alkalmával, mellyel ki- és be lehet majd kapcsolni a szürkeséget okozó rutint. Ugyanakkor Mikael hozzátette, hogy a pályák tervezéséből kifolyólag többet nem tehetnek, és hogy a színkezelés átállítása sok esetben ocsmánnyá teszi a játékot.
Akárhogy is, elvileg a konzolparancs aktiválása után a játék színkezeléséért kizárólag a motor felel majd, szóval ha nem is lehetnek rózsaszínek a tankok, talán a napfény kicsit játszik a tükröződésekkel. Külön opció egyébként nem lesz, csak parancs -- ez van.
A fanok (ventilátorok) ezt azzal magyarázták, hogy a készítők, realista módon az öldöklésből fakadó borongást akarták megjeleníttetni, és ott csak szürke fűnek van helye. De erre jött a válasz: A valódi harcokat is a valódi világban, valódi színek között vívják, úgyhogy felesleges volt ez a szürkeség. Erre a DICE : A játékunk szürke, mint a hétköznapjaid, ha változtatni akarsz rajta, köszönj szépen ban bácsinak. Aztán látták, hogy okosak, ha engednek, és tádá: Szürkeség kikapcsolás!
Talán a MoH-al kezdenek végre megint valamit. De a Dead Space-ből egy coop akció vackot csináltak, az NFS-ből egy Burnout-ot, a Mass Effect 3 vége egy vicc lett (először úgy tűnt hogy zseniális mert benne volt a pakliban egy igen beteg húzás, de az Extended-el bebizonyították azt hogy nem, tényleg 0 kreativitásuk van), a Dragon Age 2 a szememben egy ipari hulladék. Az SW TOR-t nem ismerem de mindenki jobban örült volna egy KOTOR 3-nak. Mi van még, jah a Sims 3, most már sokadjára ismétlik önmagukat a kiegészítőikkel. A Crysis 2 része szintén egy vicc volt, talán a 3. rész még megmenti a szériát (vagy nem). És jelenleg ép nem tudok olyan játékukról ami készülne és nem rombolná porig az eddig felépített renomét. A BF 3-al meg az a baj hogy bugos, néhány fegyvert szarrá nerfeltek, na meg kiegészítőt. Ezen kívül semmi de ez bőven elég is. Ja és úgy általánosan, a rajongói visszajelzésekre szarnak. Úgy hogy igen süllyed az EA hajója, kezd ereszteni a lufi, lehet nem ártana komolyan elgondolkozni azon, hogy lecserélni a komplett vezetőséget, meg a community manager bandát.