A Batman: Arkham Asylum megjelenését korábban már elhalasztották, és most ugyanez történik majd a PC-s verzióval is. Sefton Hill, a játék producerének nyilatkozata szerint erre nem azért van szükség, hogy froclizzák a PC-seket, hanem azért, hogy az Eidos bele tudja építeni az Nvidia PhysX technológiát játékba. Ennek köszönhetően az Arkham Asylumban a "volumetric fog" effektust is megcsodálhatjuk majd, amely Batman mozdulataira reagál: például a pókhálók felszakadnak, amerre hősünk jár, illetve harc közben mindenféle tárgyat fel lehet majd rugdosni.
"Az NVIDIA PhysX technológiának köszönhetően épp az ilyen apró extrákkal tudjuk majd fűszerezni a játékot. Így sokkal életszerűbb lesz, ahogy Batman interakcióba lép az ódon ideggyógyintézettel." - nyilatkozta Hill.
A játék elhalasztása szerencsére nem befolyásolja a demó megjelenését, amelyet pénteken tölthetünk majd le PC-re és konzolokra egyaránt.
"Az NVIDIA PhysX technológiának köszönhetően épp az ilyen apró extrákkal tudjuk majd fűszerezni a játékot. Így sokkal életszerűbb lesz, ahogy Batman interakcióba lép az ódon ideggyógyintézettel." - nyilatkozta Hill.
A játék elhalasztása szerencsére nem befolyásolja a demó megjelenését, amelyet pénteken tölthetünk majd le PC-re és konzolokra egyaránt.
Köszönjük, ha baromságokat akarunk hallani, majd szólunk
A lényeg, hogy inkább várok még 1 hónapot, de így még jobb lesz!
Mellete igaz h rengeteg játék támogatja a physx-et, de csak kevésen látszik meg nv és ati közt..
revan: akk már csapd mellé a cryostasist is...
De a témához hozzászólva: nem értem miért nem lehetett ezt egy patch-csel hozzádobni később? Vagy ezt is rá akarják írni a dobozra, hogy ez is van?