A napokban már beszéltünk az EA új játékról, amiben Dante Isteni színjáték című elbeszélő költeményét láthatjuk majd viszont modern köntösben (lásd a kapcsolódó hírt). A játékban főhősünkkel a pokol megannyi bugyrain kell majd átverekednünk magunkat, egyelőre ismeretlen platformokon. A Dante’s Inferno (vagy csak szimplán Inferno, még kérdéses, mi lesz a címe) valószínűleg pokoli jó lehet, vagy legalábbis nagyon ígéretes, hiszen egyszerre öt filmstúdió is rávette magát a megfilmesítési jogokra. A Paramount, a New Regency, az MGM, az Universal, valamint a Warner Bros. is -- de ők múlt csütörtökön visszaléptek -- ringbe szállt a licencért. A licitálást végül a Universal nyerte, amely az EA Entertainmenttel szorosan együttműködve fog dolgozni. A film produceri munkáiban a Strike Entertainmenttől Eric Newman és Marc Abraham segédkezik majd, míg az EA oldaláról Patrick J. O'Brien és Jonathan Knight bábáskodik majd a produktum felett.
Magáról a játékról sajnos semmi friss információt nem tudtunk meg, azonban felröppent egy pletyka, miszerint a Dante’s Inferno PC-re is elkészülhet, lévén, hogy a film munkálataiban részvállaló Jonathan Knight egy ismeretlen játékon dolgozik, amit Xbox360-ra, PS3-ra, és PC-re fejlesztenek az EA berkein belül. Reméljük, igaznak bizonyul a szóbeszéd, és a jövő év végén személyi számítógépen is átküzdhetjük magunkat a poklon.
Magáról a játékról sajnos semmi friss információt nem tudtunk meg, azonban felröppent egy pletyka, miszerint a Dante’s Inferno PC-re is elkészülhet, lévén, hogy a film munkálataiban részvállaló Jonathan Knight egy ismeretlen játékon dolgozik, amit Xbox360-ra, PS3-ra, és PC-re fejlesztenek az EA berkein belül. Reméljük, igaznak bizonyul a szóbeszéd, és a jövő év végén személyi számítógépen is átküzdhetjük magunkat a poklon.
Remélem, nem valami idióta akcióbaromságot csinálnak majd belőle filmen, bár a Universal egy hollywoodi nagy...
Amúgy meg a könyvet mindenkinek javaslom, mert elég vizuális szerintem, és érdekes. Misztikum és Pokol iránt érdeklődőknek meg kötelező alkotás. Bár tényleg van egy nyelvezete, de Babits szerintem elég jól és érthetően fordította le. Ha hasonlítani kell, szerintem nagyjából a Toldihoz hasonlatos a nyelvezete. Nekem legalábbis az elég könnyen érthető volt.
Játékokat meg ezerszer megihletett már a téma, ha bevallották, ha nem
Vagy: Bugyor Edition.
Esetleg a Styx Assault
Sőt, szerintem epizodikusan adják ki, s mindegyik epizódban 1 kör legyen benne. Persze jóval olcsóbban adnák...
Érdekes próbálkozás az EA-tól, aki a tucatjátékairól és a folytatásokról híres. Remélem, nem gyalázza földbe ezt a mérhetetlen nagy világtörténelmi klasszikus műalkotást. Különben az EA-nak is fenntartanak majd egy bugyrot a Pokolban, az biztos
Amúgy meg az Universal produkciókat szeretem
most én ebből azt szűröm le, hogy a jövőbe rakják, FPS-t csinálnak belőle, és legyél boldog...
ráadásul ez egy comedia, legalábbis a címe alapján, és van benne valóság alap, de én lelki szemeim előtt egy CB's Jericho szerű dolgot látok magam előtt... szóval nem hiszem hogy a pokoljáráson kívül sok köze lenne a műhöz...
birom az ilyn játékokat amikhez ily modszer az elkészitéshez
Ne feledjük, volt annak idején Szegények Bibliája is, csupa képekkel, az analfabétáknak...