Tavaly a Call of Duty: Black Ops 3 félrevezető marketingtrükkje miatt volt hangos a sajtó, most pedig az Ubisoft hibázott, igaz, nem akkorát, mint az Activision. A The Division három nap múlva megjelenik, ezerrel pörög a promó, az amerikaiak nemcsak nyomtatott hirdetésekben, de a televízióban is találkozhatnak a Nagy Almában játszódó program reklámjával.
Az Ubisoft az alábbi hirdetést tette közzé, melyen két mondat olvasható: a The Division a "Best new franchise" (Legjobb új franchise), és "Blows Destiny out of water" (Lekörözi a Destinyt).
A hirdetéssel az a probléma, hogy a körülményeket nem ismerve úgy tűnhet az érdeklődő ember számára, hogy a fenti, Gamezone oldaláról származó mondat a játék minőségére vonatkozik, noha erről szó nincs. Az Ubisoft a szövegkörnyezetből kiemelve ragadta ki az ominózus állítást, ami nagyon szépen hangzik, csak éppen nem igaz, így soha nem hangzott el a mondat. A Gamezone újságírója, Tatiana Morris azt írta cikkében, hogy
a The Division lekörözi a Destinyt a bétában részt vett 6,4 millió játékossal.
Nem éppen ugyanaz. A Destinyt 4,6 millióan nyúzták, de amikor az Ubisoft megkereste a szerzőt, hogy használná a mondatát, a marketingesek nem mondták el, hogyan, milyen kontextusban. Tatiana Morris az eset után azt mondta, hogy ezentúl mindig rákérdez a dologra, hogy az emberek ne legyenek félrevezetve.
Egyébként szánalmas próbálkozás…Azt gondolták ennek nem leszkövetkezménye?
Egyébként szánalmas próbálkozás…Azt gondolták ennek nem leszkövetkezménye?