A Bioware, az EA, na meg a Lucasarts nagy dobásra készül a nemrég bejelentett The Old Repubickal, hiszen nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint hogy letaszítsák a már régóta őrzött trónjáról a Wolrd of Warcraftot. Mindezt a 30 év után is népszerű Star Wars brand, és a Bioware által költött, nagyszerűnek ígérkező történet segítségével (ami állítólag nagyobb lesz, mint az eddigi összes játékuk sztorija összevetve) szeretnék megtenni.
A merész kijelentést az EA Games elnökétől, Frank Gibeau-tól halhattuk, a Lucasartstól Tom Nichols pedig hozzátette, hogy szeretnék majd átlépni a 11 millió fős felhasználói bázist, azaz megelőzni a Blizzardot.
„Csak nézd meg, hány Star Wars-rajongó van, és hogy mire képes a Bioware, higgy nekem: győzni akarunk. Az EA úgy szerezte a hírnevét, hogy mindig győzni akart.”
„Ez egy erős kategória lesz, ahol sok versengésre lesz lehetőség. A Blizzard rengeteg lehetőséget adott a játékosok kezébe, de nem biztos, hogy ez így is fog maradni.” -- Frank Gibeau.
„Mikor a World of Warcraft megjelent, mindenki azt gondolta, hogy ez a piac nem lehet nagyobb, mert az EverQuest is ekkora, de a Blizzard megmutatta, hogy igenis lehet nagyobb. Mi azt szeretnénk megmutatni, hogy a történet hozzáadásával még több játékost vonzhatunk, plusz egy hatalmas brand ereje is mellettünk van, ami már több mint 30 éve nagyon jól teljesít.” -- Tom Nichols.
Annak érdekében hogy elnyerjék a játékosok bizalmát, a Lucasarts már most fogadkozik, hogy nem vétenek olyan hibákat, mint a Star Wars Galaxiesben, ahol több tíz órát kellet játszani ahhoz, hogy jedivé váljunk, így a The Old Republicban már kezdésnek használhatjuk az erőt, és a velejáró fénykardot.
Aki pedig még érdekelődik az iránt, hogy vajon az SWTOR konzolra is megjelenik-e, el kell szomorítanom, mert Tom Nichols kijelentette, hogy a játéknak jelenleg csak a PC-s verziója készül, azaz még van esély egy konzolos átiratra, de erre ne számítsunk a közeljövőben.
A merész kijelentést az EA Games elnökétől, Frank Gibeau-tól halhattuk, a Lucasartstól Tom Nichols pedig hozzátette, hogy szeretnék majd átlépni a 11 millió fős felhasználói bázist, azaz megelőzni a Blizzardot.
„Csak nézd meg, hány Star Wars-rajongó van, és hogy mire képes a Bioware, higgy nekem: győzni akarunk. Az EA úgy szerezte a hírnevét, hogy mindig győzni akart.”
„Ez egy erős kategória lesz, ahol sok versengésre lesz lehetőség. A Blizzard rengeteg lehetőséget adott a játékosok kezébe, de nem biztos, hogy ez így is fog maradni.” -- Frank Gibeau.
„Mikor a World of Warcraft megjelent, mindenki azt gondolta, hogy ez a piac nem lehet nagyobb, mert az EverQuest is ekkora, de a Blizzard megmutatta, hogy igenis lehet nagyobb. Mi azt szeretnénk megmutatni, hogy a történet hozzáadásával még több játékost vonzhatunk, plusz egy hatalmas brand ereje is mellettünk van, ami már több mint 30 éve nagyon jól teljesít.” -- Tom Nichols.
Annak érdekében hogy elnyerjék a játékosok bizalmát, a Lucasarts már most fogadkozik, hogy nem vétenek olyan hibákat, mint a Star Wars Galaxiesben, ahol több tíz órát kellet játszani ahhoz, hogy jedivé váljunk, így a The Old Republicban már kezdésnek használhatjuk az erőt, és a velejáró fénykardot.
Aki pedig még érdekelődik az iránt, hogy vajon az SWTOR konzolra is megjelenik-e, el kell szomorítanom, mert Tom Nichols kijelentette, hogy a játéknak jelenleg csak a PC-s verziója készül, azaz még van esély egy konzolos átiratra, de erre ne számítsunk a közeljövőben.
Olyanról ne alkossatok véleményt, amit ki sem próbáltatok, mert ezzel csak magatok minősítitek. (1-2 óra után meguntam, grafika, unalmas küldetések, értelmetlen.. ki sem próbálom, mert már így sem jön be.. stb. stb.)
Vannak emberek, akik a játékok ellen vannak, és minden áron be akarják tiltani az "erőszakos" programokat, még a WoW-ot is.. Vélhetőleg ők sem játszottak még az adott játékkal ami ellen annyira vannak. Kérdem én: Ti mivel vagytok különbek?! (Tisztelet a kivételnek).
No, de ennyi elég erről, mert akik így gondolkoznak, azok szemében tök hülye vagyok..
Jónak ígérkezik, az SW MMO, de ne bízunk mindent a névre. Ám! Ha van esze az EA-nek, és márpedig mért ne lenne, ráadásul sok-sok pénzről van szó, -ebben az esetben tényleg nem bíznak semmit a véletlenre, értenek a dolgukhoz- akkor ezt a játékot olyan 2-3 év múlva küldök harcba. Amikor a WoW mánia lankadni fog végleg. A bliz-nél is olyan 2010-12ig jósolnak életet az aranyat tojó tyúkúknak (WoW). Csak az SW név rengeteget fog hozni a házra, de ügyesnek kell lenniük, hiszen van 1 készülő MMO a Blizzard-nál, és tudjuk jól, azok a srácok még nem adtak ki a kezeik közül rosszat, nem úgy mint az EA....
Nah Lucasarts, gratulálok. Az SWG is addig volt jó, amíg meg nem jelentek a Jedik. Itt meg már az elején csak azok fognak rohangálni százával, ezrével(meg Sithek). Nem lesz ez így jó... nagyon nem.
"értelmetlen az egész, egyhangú küldetésekkel és gagyi grafikával, szal semmi kiemelkedő nincs benne." ez egy jó kis ellenkampány része, lehet, hogy van benne valami, ennek ellenére 10-11 millióan használják, vagy épp ezért az egyszerűségéért. valahogy egy küldetésekben összetett játékot nem tudnék mmo-nak elképzelni. túl sok a résztvevője a játéknak ahhoz.
nem nagyon van ember, aki ne ismerné a Star Wars-t
Remélem elhajtja a WoW-ot én pl baromira unom, soha nem is játszanék vele.
elég volt amit a haverok nyúzta, hogy ez meg az milyen lopótöka, és szálljak már be.
a Star Wars-ra nem kell majd nekem ilyen magyarázat. az menni fog.