A Bioware, az EA, na meg a Lucasarts nagy dobásra készül a nemrég bejelentett The Old Repubickal, hiszen nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint hogy letaszítsák a már régóta őrzött trónjáról a Wolrd of Warcraftot. Mindezt a 30 év után is népszerű Star Wars brand, és a Bioware által költött, nagyszerűnek ígérkező történet segítségével (ami állítólag nagyobb lesz, mint az eddigi összes játékuk sztorija összevetve) szeretnék megtenni.
A merész kijelentést az EA Games elnökétől, Frank Gibeau-tól halhattuk, a Lucasartstól Tom Nichols pedig hozzátette, hogy szeretnék majd átlépni a 11 millió fős felhasználói bázist, azaz megelőzni a Blizzardot.
„Csak nézd meg, hány Star Wars-rajongó van, és hogy mire képes a Bioware, higgy nekem: győzni akarunk. Az EA úgy szerezte a hírnevét, hogy mindig győzni akart.”
„Ez egy erős kategória lesz, ahol sok versengésre lesz lehetőség. A Blizzard rengeteg lehetőséget adott a játékosok kezébe, de nem biztos, hogy ez így is fog maradni.” -- Frank Gibeau.
„Mikor a World of Warcraft megjelent, mindenki azt gondolta, hogy ez a piac nem lehet nagyobb, mert az EverQuest is ekkora, de a Blizzard megmutatta, hogy igenis lehet nagyobb. Mi azt szeretnénk megmutatni, hogy a történet hozzáadásával még több játékost vonzhatunk, plusz egy hatalmas brand ereje is mellettünk van, ami már több mint 30 éve nagyon jól teljesít.” -- Tom Nichols.
Annak érdekében hogy elnyerjék a játékosok bizalmát, a Lucasarts már most fogadkozik, hogy nem vétenek olyan hibákat, mint a Star Wars Galaxiesben, ahol több tíz órát kellet játszani ahhoz, hogy jedivé váljunk, így a The Old Republicban már kezdésnek használhatjuk az erőt, és a velejáró fénykardot.
Aki pedig még érdekelődik az iránt, hogy vajon az SWTOR konzolra is megjelenik-e, el kell szomorítanom, mert Tom Nichols kijelentette, hogy a játéknak jelenleg csak a PC-s verziója készül, azaz még van esély egy konzolos átiratra, de erre ne számítsunk a közeljövőben.
A merész kijelentést az EA Games elnökétől, Frank Gibeau-tól halhattuk, a Lucasartstól Tom Nichols pedig hozzátette, hogy szeretnék majd átlépni a 11 millió fős felhasználói bázist, azaz megelőzni a Blizzardot.
„Csak nézd meg, hány Star Wars-rajongó van, és hogy mire képes a Bioware, higgy nekem: győzni akarunk. Az EA úgy szerezte a hírnevét, hogy mindig győzni akart.”
„Ez egy erős kategória lesz, ahol sok versengésre lesz lehetőség. A Blizzard rengeteg lehetőséget adott a játékosok kezébe, de nem biztos, hogy ez így is fog maradni.” -- Frank Gibeau.
„Mikor a World of Warcraft megjelent, mindenki azt gondolta, hogy ez a piac nem lehet nagyobb, mert az EverQuest is ekkora, de a Blizzard megmutatta, hogy igenis lehet nagyobb. Mi azt szeretnénk megmutatni, hogy a történet hozzáadásával még több játékost vonzhatunk, plusz egy hatalmas brand ereje is mellettünk van, ami már több mint 30 éve nagyon jól teljesít.” -- Tom Nichols.
Annak érdekében hogy elnyerjék a játékosok bizalmát, a Lucasarts már most fogadkozik, hogy nem vétenek olyan hibákat, mint a Star Wars Galaxiesben, ahol több tíz órát kellet játszani ahhoz, hogy jedivé váljunk, így a The Old Republicban már kezdésnek használhatjuk az erőt, és a velejáró fénykardot.
Aki pedig még érdekelődik az iránt, hogy vajon az SWTOR konzolra is megjelenik-e, el kell szomorítanom, mert Tom Nichols kijelentette, hogy a játéknak jelenleg csak a PC-s verziója készül, azaz még van esély egy konzolos átiratra, de erre ne számítsunk a közeljövőben.
2.Igen, 6000 Ft spórolsz, de tudok jobbat: lehet "károsabb szenvedélyeken" is spórolni. Inkább wow, mint a cigi. És a wow-al olcsóbban járok, sokkal... (persze, lehet, hogy nem dohányzol, de a mai fiatalok -szerintem- jóval több, mint a fele cigizik-, és még van hasonló dolog/ok.
Tényleg vannak dolgok amikre ha költünk jobb érzést kölcsönöz, ha pedig a szeretteinkre áldozunk holmi zöldhasúkat, no az tényleg felemelőbb. Elcsépelt frázis, de nem a pénz számít, én nem attól fogok valakivel jót mulatni... Az maximum csak ráadás lehet... arról nem is beszélve, hogy a nők sem 6000 FT-ba kerülnek 2 hónapra.. annál sokkal többet igényelnek, és nem csak pénzt, hanem rengeteg időt is. Ezzel nem akarom 1 szintre hozni őket, hiszen, ahogy helyesen mondtad: "milliárdszor többet ér", igaz máshogy értelmezve. A játék csak sokadik a sorban, de ha helyesen kezeljük, akkor remekül illik a képbe.
Imperial: beteges gondolkozás De tudod mit?! Igazad van, Az a fránya Blizz, túl jó játékot csinált, szánják-bánják is biztos sokan. Tudod minek van még sok kockája? A pasziánsz-nak. Remélem a Linux is csinál majd valami jó kis kártyás játékot.. ám azzal sem fogok játszani.. OMG.. Ha egy játék rossz akkor az a baj, ha már egy játék jó akkor már az is baj?!?! Most mondjam azt, hogy "tipikus magyar" felfogás? Akinek/aminek jól megy a sora abba mér kell belekötni? Nem lehet elviselni, hogy millióknak szerez kellemes perceket?
Ismétlem önmagam: Mivel vagytok különbek azoknál az embereknél akik be akarják tiltani az "erőszakos" játékokat? Ők sem valószínű, hogy úgy alkotnak véleményt, hogy kipróbálták volna azt a rettenetesen, horrorisztikus programot. Eleve halálra van ítélve az ügy. Aki akar játszani játszon, aki nem.. az tartsa meg magának a véleményét, és ne szekálja értelmetlenül. (Játék betiltós részre vonatkozik: erőszakos játékok besorolása: 18+ év. Akkor hogy a fenébe játszhat egy -18 év alatti vele? Nem a szülő hibája ez?! Azok pedig akik 18+ évesek, azt csinálnak törvényes keretek között amit akarnak)
1. Egyszer játszottam egy netes szerepjátékkal. Bele is voltam merülve ezerrel, egész nap csak azt nyomtam. Tök dinka voltam. Mindig az volt az első. Azt fogtam és abba hagytam. Ezért se vonz mert csak a drága időmet rabolná el.
2. Azt a pénzt amit rá költenék jobb dolgokra is eltudom költeni.
pl.: 6000huf 2 hónap wow. Ebből eltöltök egy kellemes hétvégét a barátnőmmel, ami milliárdszor többet ér mintha azt a két hónapot folyamatosan wow-oznám is.
Az idő pénz és fordítva is.
ráadásul itt a brand nem csak brand, hanem már márka, minőséget jelző cím is egyben...
Ez viszont sem az Activisonra sem a Blizzarda nem volt jellemző hozzáállás eddig.
a BioWare csinálja nem az elektronik árc azok csak kiadják
nekem előtte se jött be, s a teszt után sem de nem is szoktam ócsárolni, egyszerűen engem nem hoz lázba a WOW, nem úgy mint a war részek
más: azért gondoljanak azok bele abba hogy mennyi SW rajongó,imádó,fanatista él a Földön?? szerintem sokkal többen vannak mint WOW rajongók
szóval tényleg lehet esélye az SW-s MMO nak