A Pixelux Entertainment vezérigazgatója szerint a The Force Unleashednek van PC-s verziója, azonban ezt a LucasArts másképp gondolja. Vik Sohal „bejelentése” után azon nyomban cáfolták a hírt, és most Cameron Suey (képünkön), a játék producere meg is indokolta, miért döntöttek e platform hanyagolása mellett.
Az úriemberrel való interjúból kiderült, hogy a játéknak azért nem lesz PC-s átirata, mert szinte minden grafikai beállítást (különösen a látványos fizikai rendszert) ki kéne kapcsolni, vagy le kéne butítani, hogy élvezhető sebesség mellett lehessen játszani. Egy korábbi beszélgetés keretében azt is elmondta, hogy szerinte csak egy négyezer dolláros PC volna képes megbirkózni az Euphoriával és a DMM-mel. Az ennél olcsóbb, és ezzel együtt kisebb teljesítményű gépeken már a játékosok nem ugyanaz azt az élményt kapnák, mint a konzolos tulajok. A másik, szintén nem elhanyagolható ok az, hogy konzolra könnyebb fejleszteni abból a szempontból, hogy a hardverfelépítés egységes, nem úgy mint a személyi számítógépek esetében.
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezéséből fakadóan az erősen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erős PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
„Hagyományosan, ha egy játékot többféle felépítésű PC-n is működtetni akarsz, akkor a grafikai részletességen kell állítani, nem igaz? Sajnálatos módon a fizikát, különösen az eljárásokon alapuló fizikai rendszert nem lehet lebutítani, de még ha ez sikerülne is, vagy esetleg kikapcsolnád az egészet, az alapjaiban változtatná meg a játékmenetet, és ez túlságosan korlátozna minket. Nehéz döntés volt [itt a PC, mint platform hanyagolására utalt], de a fizikát nem lehet butítani.” - Cameron Suey
A napokban a LucasArts örömmel jelentette be, hogy a The Force Unleashed bemutatóját nyolc nap alatt 2,3 millióan (!) töltötték le. A PlayStation Networkről 1,3 millióan voltak kíváncsiak a lézerkardos kalandra, míg az Xbox Live felhasználók a maguk egymilliós letöltésével új rekordot állítottak fel. Az előző csúcstartó a nemrég megjelent Too Human demója volt, az ugyanennyi idő alatt „csupán” 900 ezer letöltést tudott generálni.
Az úriemberrel való interjúból kiderült, hogy a játéknak azért nem lesz PC-s átirata, mert szinte minden grafikai beállítást (különösen a látványos fizikai rendszert) ki kéne kapcsolni, vagy le kéne butítani, hogy élvezhető sebesség mellett lehessen játszani. Egy korábbi beszélgetés keretében azt is elmondta, hogy szerinte csak egy négyezer dolláros PC volna képes megbirkózni az Euphoriával és a DMM-mel. Az ennél olcsóbb, és ezzel együtt kisebb teljesítményű gépeken már a játékosok nem ugyanaz azt az élményt kapnák, mint a konzolos tulajok. A másik, szintén nem elhanyagolható ok az, hogy konzolra könnyebb fejleszteni abból a szempontból, hogy a hardverfelépítés egységes, nem úgy mint a személyi számítógépek esetében.
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezéséből fakadóan az erősen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erős PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
„Hagyományosan, ha egy játékot többféle felépítésű PC-n is működtetni akarsz, akkor a grafikai részletességen kell állítani, nem igaz? Sajnálatos módon a fizikát, különösen az eljárásokon alapuló fizikai rendszert nem lehet lebutítani, de még ha ez sikerülne is, vagy esetleg kikapcsolnád az egészet, az alapjaiban változtatná meg a játékmenetet, és ez túlságosan korlátozna minket. Nehéz döntés volt [itt a PC, mint platform hanyagolására utalt], de a fizikát nem lehet butítani.” - Cameron Suey
A napokban a LucasArts örömmel jelentette be, hogy a The Force Unleashed bemutatóját nyolc nap alatt 2,3 millióan (!) töltötték le. A PlayStation Networkről 1,3 millióan voltak kíváncsiak a lézerkardos kalandra, míg az Xbox Live felhasználók a maguk egymilliós letöltésével új rekordot állítottak fel. Az előző csúcstartó a nemrég megjelent Too Human demója volt, az ugyanennyi idő alatt „csupán” 900 ezer letöltést tudott generálni.
Toombs: thx most már értem, hogy kb az a 4000 dolcsis gép, amiben a legdrágább cuccokat sokszorozod
igazából ha átírnák PC-re, akkor még az irányítást is optimalizálni kéne azt meg nem tudom mien
Azokat viszont sajnálom akik nem játszhatnak vele.
Annyit mondok hogy fel a fejjel. Ne csüggedjetek.
egyébként meg a konzolok nem is lennének pc-k nélkül szal... ráadásul a pc még mindig többet tud, és az ár/érték is jobb. most veszel egy 80k-s xboxot (kiszámoltam, hogy minden passzoljon ennyi kell minimum, és akkor még a plazma tv-ről nem is beszéltünk), amivel tudsz játszani, meg talán netezni (ezt nem tom, de őszintén szólva nem is izgat), ám egy ien PC-ből (mondjuk 80k, és nem veszel monitort) kihozhatsz több featuret, max nem játszol vele. viszont egy gamer géppel ne mondd, hogy nem lehet jobban játszani. ráadásul ez is elfutna egy jobb gépen. szal ez csak ámítás, hogy az olyanok mint mgs4 ezt szajkózzák, és a végén már mi magunk is elhisszük, hogy a konzol jobb (nem tagadom vannak előnyei).
jah, és mondja meg vki, hogy mien alkatrészek kellenek, hogy kijöjjön az a 4000$
2 akinek meg nem fut el az mán ugy is eláshatja a gépét a temetőbe!!!
Pár Sony-hoz közel álló fejlesztő nyilván hajlandó egy éves kutatási időt tartani, de a többség úgy alakítja ki a programját, hogy a mindkét konzolhoz ideális legyen.
OKalman: lebutítva igen... bár én nem készítőket szidnám, nekik is van főnökük... és ha ők mondták azt hogy nem, akkor az alkalmazott semmit sem tud tenni