Az Ouculus Rift egy igen forradalmi VR-sisak, ami egy közösségi támogatást élvező kis projektből világszintű jelenséggé nőtte ki magát. Ma már ott tart a dolog, hogy a játékkészítő legenda John Carmack is az Oculusnál dolgozik másodállásban, és egyre több fejlesztő hajt fejet a srácok munkája előtt, ami visszahozhatja a 90-es évek második felében fejlesztési zsákutcának bélyegzett virtuális valóság technológiát. Csakhogy hiába váltunk konzolgenerációt, az Oculus Rift számára a PS4 és az Xbox One eleve gyenge vasnak tűnik.
"A konzolok messze túl limitáltak ahhoz, amit mi csinálunk. Mi a világ legjobb virtuális valóság eszközét szeretnénk léterhozni, amit aztán évente frissíteni kívánunk, és amint újabb lépcsőfokhoz érünk, azonnal átadni a stafétát a sisakot használó játékosoknak." -- fogalmazott Luckey a TechRadarnak adott interjújában. Kifejtette, hogy a konzolok a megjelenésüktől fogva ugyanolyan specifikációkkal rendelkeznek éveken keresztül, ez pedig egyszerűen nem elég a 60 fps-es, kétszer is kiszámításra kerülő 1080p-s kép megjelenítéséhez. Szóval az Oculus Rift, ha támogatja is majd a konzolokat, csak egy ideig lesz a barátjuk, a PC-vel viszont nagyon hosszú ideig együttműködik majd.
Nekem volt alkalmam több programmal is kipróbálni és valóban brutális, amit ki lehet vele hozni.
De egyelőre úgy látom, hogy ez inkább csak a szimulátoroknál fog elterjedni, mivel az fps-ek irányításánál azért felmerül egy-két olyan probléma, ami az otthoni felhasználásnál gondot okozhat.
Meg persze a mozgásbetegség nagyon durván előjön és ha nem figyelsz, pillanatok alatt összehányod a szobát. Egy fps-t egyelőre nem hiszem, hogy lehetne rendesen játszani, mert rendesen összezavarja a szervezeted.
Ez lehet majd a jövő, de azért addig még sok "praktikus" megoldáson kell gondolkodni az irányítással kapcsolatban (is).
Nekem volt alkalmam több programmal is kipróbálni és valóban brutális, amit ki lehet vele hozni.
De egyelőre úgy látom, hogy ez inkább csak a szimulátoroknál fog elterjedni, mivel az fps-ek irányításánál azért felmerül egy-két olyan probléma, ami az otthoni felhasználásnál gondot okozhat.
Meg persze a mozgásbetegség nagyon durván előjön és ha nem figyelsz, pillanatok alatt összehányod a szobát. Egy fps-t egyelőre nem hiszem, hogy lehetne rendesen játszani, mert rendesen összezavarja a szervezeted.
Ez lehet majd a jövő, de azért addig még sok "praktikus" megoldáson kell gondolkodni az irányítással kapcsolatban (is).
Amúgy az Indexen volt róla teszt, kipróbálták, el lehet olvasni akit érdekel...
Amúgy az Indexen volt róla teszt, kipróbálták, el lehet olvasni akit érdekel...