Az Obsidian Entertainment a Knights of the Old Republic II: The Sith Lordsszal örökre bevéste névjegyét a legjobb Star Wars-játékokat készítő csapatok közé. A céget vezető Feargus Urquhart írt egy e-mailt a Eurogamer újságírójának, Robert Purchese-nek, melyben kifejezte bánatát a LucasArts bezárása miatt, sőt, elmondta, hogy szívesen dolgozna újra Csillagok háborúja-játékon a kollégáival, feltéve persze, ha a Disney együttműködő.
"Olvastam a hírt a LucasArts bezárásáról és nagyon elkeseredtem. A LucasArts komoly támogatónk volt, amikor indultunk, és sok személyes kedvencemet is ők készítették. Ami pedig az Obsidian és egy új Star Wars-játék elkészítését illeti, imádnánk, legutóbb is nagyon jó buli volt ezzel az univerzummal dolgozni, és remek lenne ismét."
Érdekesség egyébként, hogy az Obsidian nem olyan régen belekezdett egy Star Wars cím fejlesztésének előkészítésébe. A programról csak annyit tudni, hogy a III. és IV. epizódok között játszódott volna, s hogy a LucasArts képviselőinek tetszett az ötlet. Ugyanakkor a munka nem haladt túl jól, idővel le is állt, a cég pedig gőzerőre kapcsolt, hogy leszállítsa a Kickstarteren hatalmas összeget szakító Project: Eternityt. Most pedig, hogy a Disney bezáratta a LucasArtsot, felmerült a kérdés, hogy lehet-e egyáltalán SW-játékot készíteni. Elméletileg lehet: a Disney csak a kiadót zárta be, a külsős ötletekre nyitott, tehát ha valaki egy jó játékot kezd fejleszteni, megkaphatja a Star Wars licencet.
Jaja, valami RPG hack 'n' slash keverék kellene.