Aki egy kicsit is képben van a szerepjátékos világgal, az jól tudja, hogy az Obsidian nemcsak a KotOR II-vel és a Neverwinter Nights II-vel vált híressé, hanem fejlesztői többek között az eredeti Falloutokért is felelősek, illetve olyan remek kis RPG-ken is dolgoztak (akkor még Troika-ként), mint az Arcanum vagy a Vampire the Masquerade: Bloodlines.
Feargus "FU" Urquhart a szép hosszú interjúban (angolul értőknek érdemes elolvasnia!) azt árulta el, hogy az utóbbi négy hónapban kezdtek el dolgozni ultratitkos tervükön. Az új RPG teljes egészében saját fejlesztésű motort használ, és végre meg tudták valósítani benne mindazt, amit 15 év játékfejlesztés alatt megtanultak. Ezen kívül egyelőre még az égvilágon semmi többet sem árult el Mr. Urquhart, sem a címet, sem a világot, sem a játékstílust (akciódúsabb, vagy hagyományosabb RPG), platformot, vagy bármi egyebet, szóval a többit egyelőre a fantáziánkra bízta...
Feargus "FU" Urquhart a szép hosszú interjúban (angolul értőknek érdemes elolvasnia!) azt árulta el, hogy az utóbbi négy hónapban kezdtek el dolgozni ultratitkos tervükön. Az új RPG teljes egészében saját fejlesztésű motort használ, és végre meg tudták valósítani benne mindazt, amit 15 év játékfejlesztés alatt megtanultak. Ezen kívül egyelőre még az égvilágon semmi többet sem árult el Mr. Urquhart, sem a címet, sem a világot, sem a játékstílust (akciódúsabb, vagy hagyományosabb RPG), platformot, vagy bármi egyebet, szóval a többit egyelőre a fantáziánkra bízta...
A második rész korai kiadásáért a LukasArcot hibáztassátok, ne őket.
Sokan próbáltak már "eggyel" két lovat megülni, de keveseknek sikerült...