A Microsoft sajnos nem igazán árasztott el minket idén belsős fejlesztésű címekkel (na majd jövőre!), hiszen eddig a Senua's Saga: Hellblade 2 tekinthető a techóriás legnagyobb dobásának, ami ugyan bőven kielégítette azokat, akik vizuális orgiára és egy jó sztorira vágytak, ám nem mindenki esett hanyatt a sanyarú sorsú hősnő rövid és lineáris történetétől. Szerencsére nincs még vége az évnek, december 9-én pedig meg is érkezik a nagy reményekkel várt Indiana Jones and the Great Circle, ami jövő tavasszal ugyebár PS5-re is befut, ám addig csak az Xbox tulajok és a PC-sek élvezhetik a Troy Baker által megszólaltatott Fiatalúr látványosnak ígérkező kalandját. Mivel az alkotás felett az a MachineGames bábáskodik, aminek a modern Wolfenstein-játékokat is köszönhetjük, adja magát a kérdés, hogy mekkora lesz a programban látható erőszak mértéke – a készítők szerencsére ezen a téren is tiszta vizet öntöttek a pohárba.
Az alkotók az IGN-nek adott interjúban meséltek arról, hogy bár a Wolfenstein: The New Orderben eléggé mostohán bánhattunk mondjuk a kutyákkal, az Indiana Jones and the Great Circle fejlesztése során igyekeztek megőrizni a filmek családbarát jellegét (mondjuk a leolvadó arc nem igazán fér bele ebbe a kategóriába), így bár hírünk alanyában is összeakasztjuk majd a bajuszt az ember legjobb barátjával, semmilyen módon nem tudunk ártani a négylábúaknak, a főhős szimplán elijeszti őket. A MachineGames kreatívigazgatója, Jens Andersson ugyanakkor megjegyezte, hogy néhány helyen (tippre az ilyen-olyan sírok mélyén) azért hajlamos lesz egy picit ijesztővé válni a játék, de közel sem annyira, hogy ténylegesen elfogjon minket a félelem, szóval kötélidegek nélkül is gond nélkül eljuthatunk a stáblistáig. Én személy szerint alig várom, hogy végre belevethessem magam az izgalmakba, hiszen több Unchartedet már valószínűleg nem kapunk, az új Tomb Raider megjelenése pedig még eléggé messze van, így aztán kell valami, amiben kiélhetem a bennem lakozó kalandort.
A borítóképek forrása: Lucasfilm, Bethesda