- Digitális konferenciát és termékbemutatót hozott létre a Samsung az Unreal Engine segítségével
- A Life Unstoppable felület egy hónapon keresztül marad elérhető
A koronavírus-járvány és az emiatt elmaradó élő rendezvények új ösvényre terelték a technológiai iparágak résztvevőit, hiszen a termékbemutatók hagyományos színterének számító konferenciákat a hagyományos módon nem lehet megtartani. Innovatív próbálkozásokban azonban nincs hiány: a Samsung például a Smyle kreatív ügynökséggel együttműködve az Epic Games Unreal Engine technológiájában látta meg a lehetőséget. Így született meg a Samsung Life Unstoppable.
Ez egy digitális konferencia és termékbemutató, amely ezen a felületen elérhető egy hónapon keresztül, ahol a felhasználók bejárhatnak egy virtuális teret, megismerkedve a Samsung legújabb termékeivel.
„A Samsung számára az innováció az első, nemcsak a termékeink fejlesztésében, hanem
mindenben, amit létrehozunk. Ez a merész virtuális helyszín lehetővé teszi az érdeklődők számára, hogy anélkül ismerjék meg a termékeinket, hogy fizikailag megérintenék őket. Úgy gondoljuk, hogy ezzel a módszerrel a jövőben még több emberhez juthatnak el a termékeink, akár a világszinten megtapasztalt társadalmi távolságtartás körülményei között vagy azon túl is” – mondta Benjamin Braun, a Samsung európai marketingigazgatója.
„Egy virtuális rendezvény sem volt még korábban ilyen szinten interaktív. A Life Unstoppable utat nyit a hasonló kezdeményezéseknek a jövőben. Az Unreal Engine segítségével minden eddiginél közelebb hozzuk vendégeinket a történésekhez. Büszkék vagyunk rá, hogy a Samsunggal együttműködve új szintre emelhetjük a termékbemutatókat. Ez az egyedi virtuális világ tökéletesen illeszkedik a globális márka emberközpontú újításaihoz” – tette hozzá Matt Margetson, a Smyle innovációs igazgatója.