Így az utolsó napokhoz közeledve a fejlesztők már nagyjából összepakolták a holmijukat, és gyakorlatilag a szép emlékek felidézése mellett csak arra fordítják az idejüket, hogy bedobozolják a cuccaikat. Annak ellenére, hogy az irodák már szinte üresek, itt-ott még látni lehet néhány koncepciórajzot, amiken új, eddig ismeretlen játékokat láthatunk. Ezek között a Sorcerer névre hallgató fantasy-RPG-t, a Diablo-sorozat űrverzióját Nova névvel, illetve ugyanennek a kalóz tematikájú kiadását Wrench címmel, valamint a Ratchet & Clankre hajazó Bam nevű platformjátékot is megtalálhatjuk. Mind közül azonban az Agent nevű projekt volt a leginkább kidolgozva, ami a Pixar "A hitetlen család" című animációs filmjének képi világát ötvözte volna a Tomb Raider-sorozatból ismerős játékmenettel.

Érdekesség, hogy a srácok korábban a Phoenix (A Bungie is előszeretettel használja ezt a kódnevet, de ebben az esetben véletlen az egyezés) kódnevű RTS-en dolgoztak, amiben a földlakók a Mars különféle teremtményei ellen harcoltak volna, de számos lényegi változtatást követően ebből a projektből végül a hamarosan boltokba kerülő Halo Wars lett.