Az előzetes hírek ellenére a játék nem az év végén fog megjelenni, hanem ennél sokkal hamarabb, még az idén nyáron. A program nagyjából 350 MB méretű lesz és kizárólag digitális formában lehet majd hozzájutni a Piactér, a Playstation Network vagy az EA online boltjának segítségével 15-20 dolláros pénzbefizetés ellenében.
A játék lényegében a BF:1942 grafikailag felturbózott, ám a játékmenet tekintetében lebutított változata. A látványvilág egyértelműen szebb, hiszen a Bad Companyban használt Frostbite grafikusmotorral már élesebb textúrák és részletesebb fizika valósulhat meg, illetve a környezet is rombolható, azonban a játékmenetet a DICE emberei úgy alkották meg, hogy a kezdő játékosok is könnyedén használhassák. Ez az egyszerűség abban mutatkozik meg, hogy csak három karakterosztály (Infantry, Riflemen, és Scout) kap helyet a kész játékban, amiknek hasonló képességük, ám némileg eltérő fegyverzetük van, hogy így minden feladattal megbirkózzunk, továbbá az életerő csíkunk magától újratöltődik és a géppuskánkból sosem fogy ki a töltény!
Mindösszesen három pályán (Wake Island, Guadalcanal és Iwo Jima) mérhetjük össze a tudásunkat a másik 23 játékossal, ahol tankokat, repülőgépeket és páncélozott harckocsikat is vezethetünk, de annak függvényében, hogy a játékosok milyen visszajelzéseket adnak, a jövőben új pályák, fegyverek és járművek is megjelenhetnek.
A játék lényegében a BF:1942 grafikailag felturbózott, ám a játékmenet tekintetében lebutított változata. A látványvilág egyértelműen szebb, hiszen a Bad Companyban használt Frostbite grafikusmotorral már élesebb textúrák és részletesebb fizika valósulhat meg, illetve a környezet is rombolható, azonban a játékmenetet a DICE emberei úgy alkották meg, hogy a kezdő játékosok is könnyedén használhassák. Ez az egyszerűség abban mutatkozik meg, hogy csak három karakterosztály (Infantry, Riflemen, és Scout) kap helyet a kész játékban, amiknek hasonló képességük, ám némileg eltérő fegyverzetük van, hogy így minden feladattal megbirkózzunk, továbbá az életerő csíkunk magától újratöltődik és a géppuskánkból sosem fogy ki a töltény!
Mindösszesen három pályán (Wake Island, Guadalcanal és Iwo Jima) mérhetjük össze a tudásunkat a másik 23 játékossal, ahol tankokat, repülőgépeket és páncélozott harckocsikat is vezethetünk, de annak függvényében, hogy a játékosok milyen visszajelzéseket adnak, a jövőben új pályák, fegyverek és járművek is megjelenhetnek.
Eddig is voltak ilyen realista dolgok a sorozatban de azt hiszem most aztán túllöttek a célon. Ez egyszerűsítés, laposítás. Olyan érzésem van mintha idiótáknak készülne a játék.
Az is új nekem hogy Vice City színskála stílust hazsnálnak az üzenetekhez. Shadow a betük mögött? Szép, szép.
Eddig is voltak ilyen realista dolgok a sorozatban de azt hiszem most aztán túllöttek a célon. Ez egyszerűsítés, laposítás. Olyan érzésem van mintha idiótáknak készülne a játék.
Az is új nekem hogy Vice City színskála stílust hazsnálnak az üzenetekhez. Shadow a betük mögött? Szép, szép.
Kifogyhatatlan lőszer? Ajjaj, sniperektől még jobban kell majd félni.
Kifogyhatatlan lőszer? Ajjaj, sniperektől még jobban kell majd félni.