- Megérkezett az első frissítés a Diablo 4-hez
- Amely leginkább egyensúlyt érintő változásokat hozott
- Az egyes karakterosztályok képességeivel kapcsolatban
- Június 6-án érkezik meg a Blizzard akció-RPG-je
Holnap végre hivatalosan is megnyitja kapuit a remek (sőt, az esetek többségében inkább kiváló) értékeléseket kapott Diablo 4, így pár órán belül már bárki fegyvert/varázsbotot ragadhat, hogy visszaküldje Lilith-et oda, ahonnan jött. Az internet mostanra tele van különféle tippek-trükkök videókkal/cikkekkel (lesz is egy írásunk ezzel kapcsolatban, szóval legyetek résen!), és persze olyan jellegű anyagok is akadnak, amelyek az egyes buildeket mutatják be részletesebben. Remek dolog egyébként, hogy nem feltétlenül kell hosszasan kísérletezni a lehető legjobb karakter megalkotásával (bár tény, hogy a "puskázás" azért eléggé el tudja venni a felfedezés élét), hiszen nem mindenkinek van erre ideje, azonban 1-1 frissítés könnyedén lenullázhatja az addig legyőzhetetlennek tűnő kombinációkat – volt már erre példa korábban.
Diablo 4 has received its first big patch and it's mostly focused on balancing the five starting classes that players can choose to take down Lilith and save Sanctuary. https://t.co/XzCOjeZoyJ pic.twitter.com/XZl9ZiLTiV
— IGN (@IGN) June 4, 2023
Nemrégiben a Blizzard is kiadta az első nagyobb frissítést a brutális aRPG-hez, amely értelemszerűen a karakterosztályok bizonyos képességein módosít, hiszen az egyensúly mindennél fontosabb ebben a műfajban. Az alkotók világossá tették, hogy ugyan szeretnék, ha a játékosok erősnek éreznék magukat az összecsapások során, azt viszont mindenképp igyekeznek elkerülni, hogy valaki mondjuk irreálisan sok sebzést legyen képes elviselni hosszú időn keresztül, mivel úgy elveszik a harcrendszer lényege. Ugyancsak fontosnak tartják, hogy minden egyes képességnek legyen értelme és haszna, így a gyengébbnek érződő darabok kaptak némi extra löketet az új javítás révén. A Paragon Glyph-ek hatékonyságából viszont visszavettek egy keveset, mert túl erősnek bizonyultak. A hivatalos weboldalon az összes módosítás részletezve van, mi most csak néhányat emelnénk ki külön: a druida Lightning Storm képességének sebzése 32%-ról 40%-ra nőtt, ahogy a nekromanta Army of the Deadje is nagyobbat sebez, 30%-ról 45%-ra nőtt a hatékonysága (a visszatöltési ideje pedig 90-ről 70 másodpercre csökkent). Szintén csökkent a varázsló Arc Lash képességének szerencsés találati esélye is, méghozzá 30%-ról 14%-ra, míg a barbár Challenging Shoutja sem lesz már annyira hatékony, mint korábban. A stúdió szerint a karakterosztályok közötti egyensúly megteremtése egy "utazás", nem pedig a végcél, így számos olyan patch várható még a jövőben, amely módosít az egyes képességeken.
A Blizzard lőtt pár öngólt az elmúlt években, de a Diablo 4-gyel mindent kijavíthatnak. Ha érdekel a Diablo 4, megtalálod a Konzolvilág kínálatában.