- A Visceral bezárásakor egy nyílt világú Star Wars játékon dolgozott
- Melyet az EA Vancouver örökölt meg tőlük
- Most viszont lehet, az EA végleg elkaszálta ezt a projektet
- Legalábbis ezt állítják a projekthez közel álló források
2017-ben bombaként robbant a hír, hogy az EA bezárja a Dead Space játékok mögött álló Visceral stúdióját, ami akkor egy ideje már egy igencsak ígéretesnek tűnő Star Wars játékon dolgozott. A kiadó akkor a projektet átpasszolta az EA Vancouvernek, akik egy új, az eredetitől kicsit eltérő koncepciójú projektben akarták felhasználni azt, azonban a jelek szerint erre már nem fog sor kerülni.
Nemrég ugyanis több, a projekthez közel álló forrás is azt nyilatkozta, hogy az EA kaszálta az egész játékot. Az okok meglehetősen egyszerűek: a kiadó olyan programot szeretett volna, ami legkésőbb 2020 végére elkészülhet, azonban a nyílt világú Star Wars játék túl összetett és nagy volt ahhoz, hogy ezt a határidőt teljesíteni tudja. Az EA Vancouver csapata a hírek szerint egy új, jóval kisebb nagyságrendű Star Wars játékon fog dolgozni.
Itt a lényeg. Ha nem tudják kezelni a komplexitását, akkor vissza kell venni a tempóból.
Nem tudjuk, hogy milyen helyzetek és döntések vannak a háttérben. Korábban azt pletykálták, hogy azért lőtték le a fejlesztést, mert többszöri időhúzás után sem tudtak semmit felmutatni.
Itt a lényeg. Ha nem tudják kezelni a komplexitását, akkor vissza kell venni a tempóból.
Nem tudjuk, hogy milyen helyzetek és döntések vannak a háttérben. Korábban azt pletykálták, hogy azért lőtték le a fejlesztést, mert többszöri időhúzás után sem tudtak semmit felmutatni.