Peter Moore-t nemrégiben előléptették, és bár nem kapta meg John Riccitiello igazgatói székét, az EA Sportson túl immár a vállalat összes projektjét ellenőrzi. Így aztán tudja jól, hogy hol tart a cég a digitális átállásban, szóval ha valaki, hát az ő véleménye mindenképpen releváns.
Peter Moore egyre kényelmesebb bőrfoteleket kap
"Nincs már messze az idő, talán két vagy három év, és azt mondhatjuk, hogy »lám, több digitálisan terjesztett termékünk van, mint dobozos«. A jelen üzleti év első felében 41 mobilos és egyéb, ingyenesen játszható programunk van, a második félévben pedig még többről fogjuk lerántani a leplet." -- nyilatkozta Moore a Reutersnek.
Hozzátette, hogy az EA ennek ellenére sem hagy fel a dobozos játékokkal, amíg lehet, kitartanak -- ennek oka minden bizonnyal a digitális terjesztés esetében indokolt árcsökkentés minél további elhalasztása, hisz egy teljesen virtuális terméket már most is nehezen nyelünk le 60 dollárért. A kiadó egyébként 1,3 milliárd dollár bevételre tett szert az online vásárlásokon az elmúlt évben, és 55%-os emelkedést regisztrált az első negyedévhez képest. 2013 márciuséig előreláthatólag még 400 millió dollár folyik be ezen az úton, ami egyre közelebb esik a fizikális matériákkal keresett 2,6 milliárdhoz.
Peter Moore egyre kényelmesebb bőrfoteleket kap
"Nincs már messze az idő, talán két vagy három év, és azt mondhatjuk, hogy »lám, több digitálisan terjesztett termékünk van, mint dobozos«. A jelen üzleti év első felében 41 mobilos és egyéb, ingyenesen játszható programunk van, a második félévben pedig még többről fogjuk lerántani a leplet." -- nyilatkozta Moore a Reutersnek.
Hozzátette, hogy az EA ennek ellenére sem hagy fel a dobozos játékokkal, amíg lehet, kitartanak -- ennek oka minden bizonnyal a digitális terjesztés esetében indokolt árcsökkentés minél további elhalasztása, hisz egy teljesen virtuális terméket már most is nehezen nyelünk le 60 dollárért. A kiadó egyébként 1,3 milliárd dollár bevételre tett szert az online vásárlásokon az elmúlt évben, és 55%-os emelkedést regisztrált az első negyedévhez képest. 2013 márciuséig előreláthatólag még 400 millió dollár folyik be ezen az úton, ami egyre közelebb esik a fizikális matériákkal keresett 2,6 milliárdhoz.
Ez a netes-regelős rendszer is "csak" azért indult, hogy a használtan vett játékokból ne tudjanak ujjat húzni (ami szintén csak kicseszés, hogy nagyobb nyereséget tudjanak termelni), most meg már ott tartunk, h lassan már az sem lesz elég, hogy megveszed a játékot, regisztrálnod is kell, mindenféle embernek megadva az adataidat, ami nekem olyan, mint amikor tévesen felhívott a BRFK, mert valami nyomozót kerestek, én mondtam, hogy ez egy téves hívás, és még megvádoltak azzal, hogy honnan van a telefon, mikor szereztem be, mi a száma, meg minden, szóval itt is lassan az lesz, hogy a játékaidat hiába fogod majd megvenni, ezek felett teljes körűen a kiadó fog rendelkezni, és ha akarják, akkor majd még könnyebben megvághatnak a tartalomtól, ha nem fizetsz. Legalábbis én ezt simán kinézem az egyre pénzéhesebb és semmitmondóbbá váló nagy játékkiadóktól. (Meg azokból a lehetőségekből, amit ez a fajta rendszer lehetővé tesz.)