Söderlund szerint a cég addig fog küzdeni, amíg le nem győzi a Call of Duty uralmát, és első nem lesz az FPS-ek között. Az MCV-nek adott interjújában az igazgató kifejtette, hogy a verseny nem csak a piacnak tesz jót, hanem a résztvevő cégeknek is. „A versengés jó, a legjobbat hozza ki az emberből.” -- mondta Söderlund, aztán mintegy kihívásként az Activision felé, folytatta: „Mi gondoltunk rájuk. Talán ők nem számítottak ránk, amikor megcsináltuk a Battlefield 3-at, de elmondhatom nektek, hogy most majd főni fog a fejük. Nem tehetnek mást! Egy minden téren versenyképes FPS-t hoztunk össze, és addig nem adjuk fel, amíg az első nem lesz a játék. És biztosan az lesz!"
A beszélgetésben azt is elmondta, hogy nagyon sok pénzt áldoztak a játékaik elkészítésébe, a csapatok kidolgozták magukat, hogy minden évben színvonalas alkotásokat tudjanak megjelentetni. „A legjobbat akarom nyújtani a vásárlóinknak.” -- hangoztatta Söderlund, majd magabiztosan hozzátette: „Nem mondanám, hogy elsők tudunk lenni, ha nem tudnánk azok lenni. Azt hiszem, megvan a megfelelő csapatunk hozzá, a megfelelő játékunk (Battlefield 4) és a legjobb stratégiánk ennek eléréséhez.”
Mi csak azt tudjuk mondani, hogy majd meglátjuk akkor, amikor mindkét játék piacra kerül. A Battlefield 4 október 29-én érkezik PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, majd november 12-én Észak-Amerikában jelenik meg PS4-re, és november 29-én Európában is PS4-re. Az Xbox One verziók premierdátuma: Észak-Amerika: november 19, Európa: november 21.
A Call of Duty: Ghosts november 5-én fut be PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra. A nextgen gépekre azok premierjekor jelenik meg, akárcsak kihívója, a Battlefield 4.
Adsz neki hozzá gépet?:D Ezt említettem pár kommentel lejjebb pont, hogy a gépigény is számít...
Tényleg az ARMA ha tartja a megszokott játékfejlesztési ütemet, s tényleg jelentős előrelépést mutatva ontják a játékaikat, akkor ők következnek a soron. Jelenleg ez az egyetlen igazi FPS.
Tényleg az ARMA ha tartja a megszokott játékfejlesztési ütemet, s tényleg jelentős előrelépést mutatva ontják a játékaikat, akkor ők következnek a soron. Jelenleg ez az egyetlen igazi FPS.
A Battlefield rajongók hozzászoktak az óriási szabad terekhez, a lehetőségek tárházához, míg a Call of Duty rajongók pedig már megszokták a kisebb terekben való lövöldözést, a csapat játék mellőzését, és afféle Speed Runban történő 1 perc alatt 8 kill játékmenetet.
Eleinte én is CoD fan voltam, az első Modern Warfare-t hónapokon át játszottam, de aztán észrevettem hogy számomra(!) ez már nem nyújt szórakozást, hogy a pályák nem nyújtanak elég lehetőséget az elképzeléseimnek. Aztán mikor megvettem a BF3-at akkor vettem észre hogy nekem erre a játékra van szükségem. Itt van értelme annak hogy milyen castban vannak a csapattársaim, hogy kétszer is át kell gondolnom mit lépek, eredetileg a BF egy taktikai játék, szerintem, gondolom ezért vannak nagy pályák, mármint a csapatjátékhoz.
És én ezzel nem akarom megsérteni a CoD fanokat, csak szerettem volna megosztani veletek az én véleményemet.
Amúgy hogy a cikkhez is hozzá szóljak, az EA 1 valamivel nem számol. Ha valami csoda folytán sikerülne is mindenkit aki eddig CoD ozott BF4-re átcsábítani, azt nem veszik altba, hogy azért biztosan nem egy oylan ember van akinek a CoD ok vígan elfutnak míg a BF3/BF4 valószínűleg minimumon is éppen hogy csak. Oké régi engine meg minden de ebből az egy szempontból előny a CoD nak, hogy lassan még a kávédarálón is elfut.