• Az Electronic Arts nagy jövőt lát a streamingben
  • Hatalmas népszerűséget jósolnak a szolgáltatásnak

A Google Stadia elrajtolásával és az xCloud közeledtével már érződik a jövő előszele, melyben a játékokat már nem letöltjük, hanem egy távoli szerverről futtatjuk majd. A Stadia rajtját elnézve ez a jövő azért még kicsit odébb van, de ettől a fuvallata van akit kicsit jobban megcsapott a kelleténél. Már elnézést a szarkasztikus felütésért, de lássuk be: kicsit furcsán hangzik az, ha milliárdos felhasználóbázisról beszélünk 2019-ben, mikor a technológia éppen csak a szárnyait bontogatja és az első szolgáltatás egyelőre nem tűnik kifejezetten csábítónak. Pedig az Electronic Arts műszaki igazgatója, Ken Mass éppen erről beszélt a Gamesindustrynak adott interjúban.

“A streaminggel együtt a célunk az, hogy ott legyünk, ahol a játékosok vannak, hogy akkor és ott játszhassanak a termékeinkkel, ahol és amikor akarnak. Az, hogy a cloud gaming hogyan fejlődik tovább, jelenleg még bizonytalan, de további egymilliárd játékost hoz majd magával. Mi azt mondjuk, hogy jelenleg 2.6 milliárd környékén járunk. Biztosak akarunk lenni benne, hogy az élvonalban leszünk, de meg akarjuk érteni a korai leckéket is, hogy tudjuk, miként építsük fel a játékainkat ebben a világban” - nyilatkozta Mass.

electronic-arts-project-atlas.jpg

A Project Atlas létezésének ismeretében nem csoda, hogy Moss már csak hivatalból is bizakodó, de hogy mikorra válik valóra a kiadók milliárdos álma, az már más kérdés.