A videojáték-kiadók folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy bevételt generáljanak a kiadványaikból, és úgy tűnik, hogy az Electronic Arts (EA) vezérigazgatója, Andrew Wilson most azt fontolgatja, hogy a játékokon belüli reklámok beépítésével akasszanak minél több pénzt.

A vezérigazgató és az általa felügyelt csapat azt vizsgálja, hogyan illeszthetnék be a hirdetéseket az AAA-játékokba úgy, hogy azok kézzel fogható bevételt generáljanak a cég számára. "Nagyon körültekintően fogunk eljárni, amikor ebbe belevágunk, viszont a vállalaton belül már most is vannak csapataink, amelyeknek tagjai azt vizsgálják, hogyan tudnánk eredményesen megvalósítani mindezt" – mondta Wilson. A termékelhelyezés és a reklámok beépítése a videojátékokba nem újdonság, hiszen erre többször láthattunk már példát, pláne az EA játékaiban. Pont az EA még a The Boys sorozat reklámját is elhelyezte a 2020-as UFC 4-ben, bár ezt később kivették.