A játékosok körében érthető módon nagy felháborodást váltott ki a Blizzard azon határozata, miszerint trilógiaként fogja kiadni a Starcraft 2-t. Sok hozzászóló az Activisiont látta a dolog hátterében, azonban az Edge portál Bob Colaycóval (Blizzard) készített interjújából megtudtuk, hogy az ominózus döntést az SC2 fejlesztői hozták meg.
A Blizzardnál már a kezdetektől fogva azt tervezték, hogy kiegészítő lemezeket is készítenek a már most nagy rajongótáborral büszkélkedő játékukhoz, és ez a mostani struktúra csak ennek az eredeti ötletnek a továbbgondolása. Colayco elmondása szerint a munkájukba csak kis mértékben szól bele az Activision, minden lényegesebb döntést a Blizzard, illetve az adott játék fejlesztőcsapata hoz meg.
Colayco szerint még jobban is járunk azzal, hogy három részletben kapjuk meg a játékot, hiszen az első Starcraftban csupán ízelítőt (8-10 küldetés) kaptunk a fajokból, de most 26-30 küldetés erejéig ismerkedhetünk meg velük és hőseikkel, valamint a darabolás következtében a történet hasonló magasságokba emelkedik majd, mint a Gyűrűk ura trilógia -- legalábbis Colayco szerint.
Az interjúban szó esett a játék multiplayer szekciójáról is, amiről megtudtuk, hogy rögtön az első részben mind a három faj egységeit kivihetjük a battle.net csatatereire, de a trilógia többi részével újabb és újabb egységek, képességek, és térképek válnak elérhetővé.
Végezetül Bob Colaycót a napokban szintén nagy felháborodást keltő esetről is megkérdezték, de sajnos semmi konkrétumot nem tudtunk meg arról, hogy milyen módon szeretne a Blizzard profitálni a battle.net-ből.
A Blizzardnál már a kezdetektől fogva azt tervezték, hogy kiegészítő lemezeket is készítenek a már most nagy rajongótáborral büszkélkedő játékukhoz, és ez a mostani struktúra csak ennek az eredeti ötletnek a továbbgondolása. Colayco elmondása szerint a munkájukba csak kis mértékben szól bele az Activision, minden lényegesebb döntést a Blizzard, illetve az adott játék fejlesztőcsapata hoz meg.
Colayco szerint még jobban is járunk azzal, hogy három részletben kapjuk meg a játékot, hiszen az első Starcraftban csupán ízelítőt (8-10 küldetés) kaptunk a fajokból, de most 26-30 küldetés erejéig ismerkedhetünk meg velük és hőseikkel, valamint a darabolás következtében a történet hasonló magasságokba emelkedik majd, mint a Gyűrűk ura trilógia -- legalábbis Colayco szerint.
Az interjúban szó esett a játék multiplayer szekciójáról is, amiről megtudtuk, hogy rögtön az első részben mind a három faj egységeit kivihetjük a battle.net csatatereire, de a trilógia többi részével újabb és újabb egységek, képességek, és térképek válnak elérhetővé.
Végezetül Bob Colaycót a napokban szintén nagy felháborodást keltő esetről is megkérdezték, de sajnos semmi konkrétumot nem tudtunk meg arról, hogy milyen módon szeretne a Blizzard profitálni a battle.net-ből.
Nekem nem tetszenek Betelgeuse ötletei, én nem egy Dawn of War klónt akarok látni StarCraft címmel, de biztosan lesznek újítások, ez, hogy a "StarCraft 2 nem tartalmaz olyan újításokat amiket 2008-ban elvárnánk" megint csak egy Nostradamus-os kijelentés...Honnan tudja? Még meg se jelent...
Betelgeuse vetette fel a másik SC2 cikknél.
De szerintem is sokkal jobb lenne, ha elkezdenék a történet elejét, 10-10 kampányban végigjátszhatnánk, hogy mi történt a három fajjal. Aztán a történet folytatása lehetne a következő, tényleges kiegészítő.
Valahogy úgy, mint az eredeti Starcraft és a Broodwar esetében volt.
Szerintem sokkal jobb lenne egy ilyen felosztású, epizódikus tördelés.
Egyébként ajánlom elolvasni másoknak is Betelgeuse ötleteit a másik cikknél!
(Ez volt reklám!)
amúgy meg inkább a megjelenéseken kéne filózni
Am nemtom mit vannak felháborodva az emberek. Folyamatosan háborognak.Nyilván zabos lennék, ha a dio3at fejeztenként adnák, ki de biztos lennék benne, hogy akkor minden fejezet min 10 óra játékot kínál+ annál még ottvan a véletlen generálás. Ez nyilván feledtetné a mérgem
Én spec örülök ennek, bár nyilván nem lesz tüürelmem végigjátszani az összes rész .
Akkor ténylegesen lehetne kiegészítőkről beszélni, mint hajdan a Broodwar esetében.
Nekem itt egyre jobban bűzlik valami. Vagy nincs kész félig sem a játék, vagy elfüstölt a Blizzard eddigi játékos-központú beállítottsága, vagy nagyon hamar és nagyon sok pénzt akar valaki keresni.
A legnagyobb bajom az, hogy a többi cikk infojával összevetve szinte biztos, hogy a játékosokból jelen pillanatban csak a pénzük érdekli a Blizzardot, vagy az Activisiont.
Vagy mind a kettőt?
Ez igaz, jogos.
Csak elggé csorba lesz így a dolog . De végülis az első részre is 2 évvel a megjelenés után kaptam rá.
Dantes:
A grafika nem számít, szerintem. Stílusos ez is, mint a többi Blizzard játéké. A Diablo-ra is mennyien fujjogtak, aztán a 2. részt még mai napig nyüstölik.
Meg ott a HL2. Jó, hogy fejlődött a grafika valamelyest, de azért hanyatt nem kellett attól sem vágódni. De 4-5 évig még így is pénzt csinálnak belőle.
Ha ingyen adnák, akkor is ellenkeznék ezzel a feldarabolással. Egyszerűen esztétikailag is hibás lépés. Már, ha a terméküket alkotásnak is tekintik, nemcsak egy darab hamburgerhez hasonló fogyasztási szarnak.
This is madness!
MADNESS? THIS IS BLIZZARD!!!
Ja, persze, én meg a Májköl Dzsekszon vagyok.
Ez a nyilatkozat több szempontból is rossz, és nem menti fel őket:
1. ha tényleg a Blizzard hoz ilyen szar döntéseket, akkor nagy a baj;
2. ha meg ennek a fele sem igaz, az érthető: még jó, hogy nem fognak az Activision-ről olyat nyilatkozni, hogy kúrogatja őket.
"Colayco szerint még jobban is járunk azzal, hogy három részletben kapjuk meg a játékot, hiszen az első Starcraftban csupán ízelítőt (8-10 küldetés) kaptunk a fajokból, de most 26-30 küldetés erejéig ismerkedhetünk meg velük és hőseikkel, valamint a darabolás következtében a történet hasonló magasságokba emelkedik majd, mint a Gyűrűk ura trilógia."
Jobban járunk... Hát, nem tudom. Én nem járok jobban, ha kifizetem ugyanazt a játékot szétdarabolva többször is. De jó, legyen: jól járok! AHHHHHHHHHH!!!!
Részemről inkább várnék még 5 évet StarCraft 2-re, illetve elviselném az Activision-t jó távol a Blizzard-tól...
Ha meg tényleg a Blizzard ilyen hülye, akkor szégyen, hogy mennyire elvakította őket a pénz. De ezt kétlem, túlságosan friss az egybekelésük az Activision-nel.
Viszont a multira kíváncsi leszek ha minden új résszel bővíteni akarják az egységek listáját akkor ha csak az első rész van meg akkor csak azokkal tudunk játszani aki azzal nyomják majd na meg a kiegyensúlyozás is kérdés bár ahhoz értenek.
Nekem akkor sem tetszik ez a rendszer,ez olyan mintha 3 külön játék .....
Nem jó....