A német KGN portálnak adott interjújában a Gearbox Software vezetője, Randy Pitchford elárulta: ajánlatot kaptak arra, hogy elkészítsenek egy Call of Duty epizódot, ám a stúdió nemet mondott, arra hivatkozva, hogy nem volna semmi kihívás a munkában.
„Akkor vállaljuk el a munkát, ha más szemszögből tudjuk megközelíteni az alapanyagot, a Call of Duty azonban pont nem ilyen. Olyan játékot kell készíteni, amit a játékosok elvárnak a sorozattól, ebben pedig nekünk nincs semmi kihívás.”
A vezérigazgató elmondása szerint csak akkor vállalták volna el a pár hónappal ezelőtt felkínált munkát, ha valami friss, egyedi elemmel tudták volna kibővíteni a sorozatot, ám a Call of Duty esetében nem kínálkozott ilyen lehetőség. Az Activision legnépszerűbb játékának elkészítése során „a szabályok szerint kell játszani, nem szabad eltérni a nyerő formulától”, ez pedig nem erősítette volna a csapat hírnevét, és nem is ösztönözte volna a fejlesztőket.
„Akkor vállaljuk el a munkát, ha más szemszögből tudjuk megközelíteni az alapanyagot, a Call of Duty azonban pont nem ilyen. Olyan játékot kell készíteni, amit a játékosok elvárnak a sorozattól, ebben pedig nekünk nincs semmi kihívás.”
A vezérigazgató elmondása szerint csak akkor vállalták volna el a pár hónappal ezelőtt felkínált munkát, ha valami friss, egyedi elemmel tudták volna kibővíteni a sorozatot, ám a Call of Duty esetében nem kínálkozott ilyen lehetőség. Az Activision legnépszerűbb játékának elkészítése során „a szabályok szerint kell játszani, nem szabad eltérni a nyerő formulától”, ez pedig nem erősítette volna a csapat hírnevét, és nem is ösztönözte volna a fejlesztőket.
amúgy mennyire igazuk van
Borderlands 1. és 2. után (+BiA sorozat után) nálam a Gearbox kiemelkedő helyet foglal el, azon a bizonyos képzeletbeli listán. Csak így tovább!
]{redenc: Ott a pont. ennél szebben meg se fogalmazhattam volna.