A WarCry portál Auto Assault szekciójának szerkesztője telefonos interjút készített Scott Brownnal, a NetDevil elnökével (képünkön), aki arra a kérdésre, miszerint hogy állnak a tárgyalásokkal, ennyit válaszolt: Beszéltünk róla, és úgy hagytuk, ahogy van. Nem sikerült megegyeznünk. Brown elmondta, hogy a kiadó tulajdonát képezi a név, a sztori, az ötlet, a művészi megvalósítás, azaz minden, ami a játék külsejét jelenti, míg a fejlesztőé a kódbázis és a motor; ahogy fogalmazott: minden bizonnyal keresünk majd valami módot arra, hogy ezt felhasználhassuk. (Hogy kicsit lefordítsam: erre a motorra és kódalapra lehet bármit építeni, ami hasonlít az Auto Assaulthoz mechanizmusában, azaz valamiféle járműveket is tartalmazó akció, de annak játékelemeit, kinézetét, történetét nem tartalmazza.)
A döntés miatt nem kell senkit elbocsátani, hiszen ugyebár a stúdióban készül már a Jumpgate evolúciója, a LEGO Universe, és a Warmonger is, így találnak mindenkinek munkát. Az egyetlen, amit már nem kapnak vissza, az a projektbe ölt idő és pénz. Brown szavaival: Az életünket tettük bele. Úgy éreztük, nagyszerű ötlet... valamiért azonban nem működött.. Amit nyertek viszont, az a tapasztalat, amely viszont a későbbiekben kamatozhat. Elmondása szerint az AA alapjához rengeteg alrendszer kapcsolódott, melyeket lassan építgettek. A jövőben inkább minden részegységet kifejlesztenek előre, és csak akkor lépnek tovább, ha mindezzel végeztek. Ugyanez a kiadó vonatkozásában is áll. Nem haragszanak az NCSoftra, mivel nekik ráfizetéses volt a projekt, és nem találtak neki piacot, ezért állították le - a NetDevil, ha lesz ilyenre esély, később is szívesen dolgozna a korai MMOG-specialista vállalattal. Ám ezentúl jobban meggondolják, milyen szerződést írnak alá, milyen egyezséget kötnek, hogy jobban ki tudjanak jönni a dologból egy ilyen helyzetben.
Scott Brown szavai tehát úgy tűnik, végérvényesen megpecsételik az Auto Assault sorsát: augusztus végén a másfél éves projekt bevonul a történelemkönyvekbe, valahová az Earth & Beyond mellé...
A döntés miatt nem kell senkit elbocsátani, hiszen ugyebár a stúdióban készül már a Jumpgate evolúciója, a LEGO Universe, és a Warmonger is, így találnak mindenkinek munkát. Az egyetlen, amit már nem kapnak vissza, az a projektbe ölt idő és pénz. Brown szavaival: Az életünket tettük bele. Úgy éreztük, nagyszerű ötlet... valamiért azonban nem működött.. Amit nyertek viszont, az a tapasztalat, amely viszont a későbbiekben kamatozhat. Elmondása szerint az AA alapjához rengeteg alrendszer kapcsolódott, melyeket lassan építgettek. A jövőben inkább minden részegységet kifejlesztenek előre, és csak akkor lépnek tovább, ha mindezzel végeztek. Ugyanez a kiadó vonatkozásában is áll. Nem haragszanak az NCSoftra, mivel nekik ráfizetéses volt a projekt, és nem találtak neki piacot, ezért állították le - a NetDevil, ha lesz ilyenre esély, később is szívesen dolgozna a korai MMOG-specialista vállalattal. Ám ezentúl jobban meggondolják, milyen szerződést írnak alá, milyen egyezséget kötnek, hogy jobban ki tudjanak jönni a dologból egy ilyen helyzetben.
Scott Brown szavai tehát úgy tűnik, végérvényesen megpecsételik az Auto Assault sorsát: augusztus végén a másfél éves projekt bevonul a történelemkönyvekbe, valahová az Earth & Beyond mellé...