A Netflix szerint az előfizetők naponta átlagosan összesen két órát töltenek a platform használatával, viszont a háztartásokban való műsornézés összideje potenciálisan nőtt a tavalyi évhez képest, legalábbis ez derült ki a cég ma közzétett harmadik negyedéves eredményjelentéséből. A Netflix elképesztő, 9,83 milliárd dolláros bevételt szedett össze az elmúlt hónapok során, emellett pedig mintegy 5 millió új fiókkal bővült az előfizetők száma, így globálisan összesen 282,7 millió előfizetővel rendelkeznek. A Netflixre 2024 harmadik negyedévében feliratkozó előfizetők mintegy fele a hirdetéssel támogatott, olcsóbb csomagot választotta, amiről sokan azt hitték, hogy bukni fog.

A cég közzétette azt is, hogy felméréseik alapján jelenleg a legnagyobb országokban az aktív tévénézők mintegy 10%-hoz jutnak csak el, azonban eltökélt szándékuk, hogy még idén év végéig ezt a számot picit feljebb boostolják. Ebben valószínűleg nagy segítségükre lesz az Arcane közelgő második szezonja, vagy épp a Nyerd meg az életed! (Squid Game) folytatása, amit több millió Netflix-felhasználó vár tűkön ülve.