A THQ múlt hónapban nyilvánosságra került pénzügyi jelentése után nyugodtan kijelenthetjük, hogy bajban van a kiadó, hiszen 440 millió dolláros veszteséget könyveltek el, ami mondanom sem kell, komolyan szíven ütötte a vezetőséget és a befektetőket, így valószínűleg emiatt szervezik át a cég struktúráját. Az óriáskiadó hamarosan három részre oszlik; a Family értelemszerűen a gyerekek és az alkalmi játékosok igényeit próbálja kielégíteni, a Core a komolyabb szórakozásra vágyó közönséggel foglakozik, az Online-t pedig ugye nem kell magyaráznom.
A divíziók élére (sorrendben) Doug Clemmert, Danny Bilsont és Steve Dautermant állították, akik a cég atyaúristenének, Brian Farrellnek jelentenek majd. A vezérigazgató úgy látja, hogy ez a stratégia segíti majd az eddig egybefüggő ágazatokat abban, hogy a lehető legjobban koncentráljanak a maguk területére, minimális veszteség mellett.
A divíziók élére (sorrendben) Doug Clemmert, Danny Bilsont és Steve Dautermant állították, akik a cég atyaúristenének, Brian Farrellnek jelentenek majd. A vezérigazgató úgy látja, hogy ez a stratégia segíti majd az eddig egybefüggő ágazatokat abban, hogy a lehető legjobban koncentráljanak a maguk területére, minimális veszteség mellett.
OFF: Meteorid, neee, kérlek hagyd abba!
mindannyian tudunk olyanokat, amelyek most is remek szórakozást nyújtanak, de - most már - bagóért az ember után dobják. ami újonnan is olcsó és jó - az már ritka madár (bár példa persze van).
varkonyi.domotor - a játékfejlesztők nem hülyék, ha jó játékot fejlesztenek, nem olcsó...vegyük például a company of heroes tales of valort: jó játék, igazából multira gyúr, 8ezer forint
autita - milyen játék?!