- Érdekes részlet került elő
- Pontosabban egy blend-in animáció
- Amit valaki 150 óra után talált meg
Az Assassin's Creed Unity története a francia forradalom idején játszódik, és a főszereplő, Arno Dorian útját követi, aki különös összeesküvéseket leplez le, és történelmi személyiségekkel is találkozik kalandja során. Az Assassin's Creed Unity eredetileg 2014-ben jelent meg, és a játékosok a francia forradalom idején, a puskaporos hangulatú Párizs szívébe csöppentek, ahol első kézből láthatták a francia monarchia végét és Bonaparte Napóleon felemelkedésének kezdetét. A marketing elég erősen épített arra, hogy a játékba bekerült tömegek puszta mérete rengeteg lehetőséget adhat a játékosoknak arra, hogy Arno képében elvegyüljenek az emberek között és elkerüljék a lebukást. Ehhez a szokásos "beolvadást" (blend-in) is lehetett alkalmazni, amikor Arno mondjuk elkezd beszélgetni az emberekkel vagy leül egy padra, hogy mások ne fogjanak gyanút.
Have you ever seen this "blend in" animation? I have 150+ hours in game and just realised that there are more "blend in" animations than just default "bench" or "closet" types... Honestly, my jaw just dropped.
by u/M4TTHEW35 in assassinscreed
Csakhogy a megfelelő körülmények között alkalmanként felbukkanhatott egy-egy egyedibb blend-in animáció is. A Reddit-felhasználó M4TTHEW35 felfedezte az egyik ilyen egyedi animációt, miközben egyszerűen csak bóklászott Párizs utcáin a Unity-ben. Ebben az animációban Arno segít egy járókelőnek megtartani egy szekeret, miközben egy másik megpróbálja megjavítani az egyik kereket. M4TTHEW35 meglepődését a felfedezéssel kapcsolatban több felhasználó is osztotta, mondván, hogy sem a Unity-ben, sem más Assassin's Creed-játékokban nem láttak még hasonló animációt.