Az Assassin's Creed Shadows-ban az időjárás igencsak nagy szerepet fog kapni, leginkább az Atmos nevű új technológiának köszönhetően, amely lehetővé teszi a játékmenetet befolyásoló, teljesen szimulált időjárást. A VG247-nek nyilatkozva Thierry Dansereau, az Assassin's Creed Shadows művészeti igazgatója elmondta, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a játékban látható égboltra, mivel szerinte a valósághű felhők szimulációja segít a Ubisoftnak életre kelteni egy olyan dinamikus világot, amely állandó átalakulásban van és sosem tűnik ugyanolyannak.
„A Shadows-ban a teljes időjárás szimulálva van, ami azt jelenti, hogy a felhők dinamikusan változnak, és idővel eltűnnek vagy épp megjelennek” – magyarázta Maxime Beaudoin, az Assassin's Creed Shadows technikai vezetője. „[...] Az Atmos-technológia nemcsak az égen látható felhőket vezérli, hanem a teljes időjárást is (csapadék, szél, a földön felgyülemlő tócsák, mennydörgés, stb.)” – tette hozzá. Az Atmos abban is segíti a fejlesztők munkáját, hogy a művészeknek nem kell manuálisan létrehozniuk és szkriptelniük a felhőket és a különböző időjárási effekteket. Beaudoin szerint ez a technológia annyira látványosra sikeredett és olyan jól működik a gyakorlatban, hogy elképzelni sem tudja, hogy a széria következő részeibe ne kerülhessen bele.