- Az Eagle Visiont egy sasra cserélik
- A játék nagyon sokat merített a The Witcher 3: Wild Huntból
- A harcrendszer és a küldetések struktúrája nagyon hasonló
- Ezek még mindig meg nem erősített hírek
Bár hivatalosan még semmit sem hallottunk az Assassin’s Creed: Originsről – a Ubisoft még azt sem erősítette meg, hogy ez a címe –, pletykák szintjén egyre jobban körvonalazódik a játék. A legújabb hírek szerint az Egyiptomba kalauzoló program nagyon nagymértékben fog hasonlítani a The Witcher 3: Wild Huntra, ami persze nem éppen rossz hír.
A küldetések felépítése és a harcrendszer lesz az egyik legszembetűnőbb, amit Geralt kalandjából átemeltek, de a világ felfedezése is ilyen lesz, hiszen akárcsak a Wild Huntban, itt is átszelhetünk egy fél kontinenst a földön vagy a vízen anélkül, hogy a töltőképernyőt kéne bámulnunk. Emellett szó esett még olyan fegyverekről, mint a pajzsok, a lándzsák és az íjak.
Ami viszont ennél is érdekesebb, hogy állítólag lecserélték a játék egyik legjellegzetesebb elemét, az Eagle Visiont. Merthogy a színes képi világúnak ígérkező Originsben már egy házi sast irányíthatunk majd, az ő szemén keresztül kutathatunk érdekes jelek után, vagy deríthetjük fel a környezetünket.
Állítólag ez az első képünk az Assassin's Creed: Originsből.
Persze mindez továbbra is érdemes fenntartásokkal kezelni addig, amíg a Ubisoft le nem leplezi a játékot, feltehetően az E3 2017-en.
Ami a witcherből való merítést illeti, szerintem csak jót tehet neki. 2 résztől kezdve a játék lényegében egy RPG volt egy akció TPS köntösben. Választható küldetések, mellék tevékenységek felszerelés fejlesztése év variálása, bizonyos szentű bázisépítés, kincskeresés és a többi. Ezek mind egy alap RPG elemei. Ha sikerül csak egy fele olyan jó küldetés orgánumot alkotniuk mint a Wild Hunt-ban a megszokott AC történetelemekkel akkor talán sikerül megalkotniuk az eddigi legjobb AC részt.