- Assassin's Creed Identity bejelentés
- Akció-RPG
- Csak iOS-re
- Megjelenés: 2016. február 25.
Idén már a harmadik Assassin’s Creed játék készülődik a megjelenésre. A januárban ledobott India és a jövő héten befutó Russia után a Ubisoft bejelentette a család legújabb tagját. Köszöntsétek nagy szeretettel az Assassin's Creed Identityt, ami még ebben a hónapban megjelenik iOS eszközökre.
A február 25-én esedékes program egy akció-szerepjáték, amiben a The Mystery of The Crows nevű rejtélynek fogunk utánajárni a saját magunk által kreált assassint irányítva. Kezdőből igazi mesterré válhatunk az ikonikus helyszíneket (reneszánsz Firenze, Róma) is érintő történet, valamint a számtalan mellékküldetés teljesítésével, folyamatosan fejlesztve a négy kaszt (Berserker, Shadow Blade, Trickster, Thief) egyikét képviselő karakterünk képességeit.
A Ubisoft mobileszközhöz mérten látványos grafikát ígér, amit a Unity grafikusmotorral értek el, valamint flexibilis kezelést, az irányítás ugyanis mehet tapintással, virtuális gombokkal és gamepaddal is, ha úgy szeretnénk.
A Blue Byte berkeiben készült játék körülbelül 1600 forintba kerül, a minimum elvárások a futtatáshoz pedig iOS7 operációs rendszer valamint iPad 3 vagy iPhone 5, illetve ezeknél frissebb készülékek.
Csak félve említem meg hogy a torrent oldalak is tele vannak androidos appok-al. A héten már pár téma elfutott a torrentek szükségszerűségének védelmében.
Egyet értek veled, inkább ne is jelentessék meg, így nem fáj hogy lemaradok róla.
@sasasoft: WP-n még rosszabb a helyzet, mint Androidon, kevés a felhasználó, így nagyon kevés a pénz.
Csak félve említem meg hogy a torrent oldalak is tele vannak androidos appok-al. A héten már pár téma elfutott a torrentek szükségszerűségének védelmében.
Egyet értek veled, inkább ne is jelentessék meg, így nem fáj hogy lemaradok róla.
Csak félve említem meg hogy a torrent oldalak is tele vannak androidos appok-al. A héten már pár téma elfutott a torrentek szükségszerűségének védelmében.
Egyet értek veled, inkább ne is jelentessék meg, így nem fáj hogy lemaradok róla.
Plusz azt kell megérteni, hogy ha valamit iOS-re adsz ki, akkor nem kell ezer készülékre + ezer lehetséges szoftveres konfigurációra optimalizálni, aztán ha valami balul sül el, azt hallgatni, hogy a szar szemét kiadó mekkora gány munkát végez, és menjenek inkább a fejlesztők krumplit kapálni, mert ahhoz értenek.
Üzleti szempontból kifizetődő és jó döntés, ha valamit kizárólag iOS-re adnak ki.
Ugyanez van a konzolos és PC-s játékok esetében. Nem mindegy, hogy két hardverre kell fejleszteni, amire még csak le sem lehet tölteni a játékot illegálisan, vagy PC-re, ahol nem elég, hogy vagy 50-100 videokártyára kell optimalizálni, de még ott van az operációs rendszer, a DirectX, a videokártya driver, és még ezer más tényező kérdésre, amire optimalizálni, amit figyelembe kell venni.
És persze annak is pontosan ugyanaz a vége, ha valami rosszul sül el, akkor a fejlesztő egy szar szemét trágyadomb, aki nem ért a munkájához, és csak hülyének nézik a vevőt.
Az élet kemény, de az üzlet az üzlet. Én amondó vagyok, ha tudnak olyan munkát végezni, ami nem megfelelő, akkor ne végezzenek inkább semmilyen munkát. Így mindenkinek jobb.