Az idei E3-on az első alkalom a Microsoft sajtótájékoztatóján jött el, hogy a szerencsések megtekinthessék a játékot mozgás közben. Igaz, most még csak egy bemutatót láthattak az újságírók, de később majd ki is próbálhatják személyesen, akkor várhatóan még több információ fog érkezni.
A prezentáció elején Altair, a főszereplőnk egy templom tetején álldogál, és a kamera körbeforog néhányszor, hogy megmutassa Jeruzsálem hatalmas városát. Minden épület interaktív, tehát meg lehet mászni vagy át lehet ugrálni az egyik tetejéről a másikra. Ezután indult a feladatának teljesítésére, azaz eltenni láb alól egy rabszolgakereskedőt. Ami igazán lényeges volt a bemutatóban, az a több ellenféllel szembeni harc, illetve az emberekkel történő találkozás. Ezt legjobban az itt látható videó szemlélteti.
Még néhány helyen vannak hibák a játékban, például a lebegő hulla, de ezt még ki tudják javítani a megjelenésig. Megtudtunk új dolgokat is, miszerint az életerő regenerálódik harcok után, amire szükség is lesz, lévén igen intenzív kardpárbajokra kell számítani, ahogy azt a videóban ia láthatjátok. A kijelzőn az is látható lesz, ha üldöznek az őrök, illetve, ha épp szem elől tévesztenek, ekkor ajánlott vagy elbújni, vagy beleolvadni a tömegbe. A jövővel való kapcsolat most is a homályban maradt, bár vannak jelek, mint például némely karakter megjelölése vagy egy-két effekt, melyek utalnak erre. Reményeink szerint bővebben is be tudunk majd számolni a játékról az E3 folyamán.
A prezentáció elején Altair, a főszereplőnk egy templom tetején álldogál, és a kamera körbeforog néhányszor, hogy megmutassa Jeruzsálem hatalmas városát. Minden épület interaktív, tehát meg lehet mászni vagy át lehet ugrálni az egyik tetejéről a másikra. Ezután indult a feladatának teljesítésére, azaz eltenni láb alól egy rabszolgakereskedőt. Ami igazán lényeges volt a bemutatóban, az a több ellenféllel szembeni harc, illetve az emberekkel történő találkozás. Ezt legjobban az itt látható videó szemlélteti.
Még néhány helyen vannak hibák a játékban, például a lebegő hulla, de ezt még ki tudják javítani a megjelenésig. Megtudtunk új dolgokat is, miszerint az életerő regenerálódik harcok után, amire szükség is lesz, lévén igen intenzív kardpárbajokra kell számítani, ahogy azt a videóban ia láthatjátok. A kijelzőn az is látható lesz, ha üldöznek az őrök, illetve, ha épp szem elől tévesztenek, ekkor ajánlott vagy elbújni, vagy beleolvadni a tömegbe. A jövővel való kapcsolat most is a homályban maradt, bár vannak jelek, mint például némely karakter megjelölése vagy egy-két effekt, melyek utalnak erre. Reményeink szerint bővebben is be tudunk majd számolni a játékról az E3 folyamán.
szurilac: Tudod te, hogy én hogy utáltam a Pop sorozatot?! Hülye ugri-bugri játéknak tartottam, tarka-barka csili-vili értelmetlen majomkodásnak! Aztán történt egy szörnyűség: kipróbáltam. Azóta az egyik legjobb játéknak tartom! Abban is volt fantázia, harcrendszer izombó', meg minden ami kell! Hát ha ezt az egészet még belerakjuk egy keresztesháború közepébe, a szentföldre, akkor megkapjuk azt a játékot, ami nekem százas!
Off: Csak nem tudok leszokni arról, hogy egy csomót dumáljak!
Ez elég félreérthető volt, de értem a lényeget.
jesusKing, te csak kötekedni jársz ide? Senki nem írt olyat...
Egyébként tetszenek benne azok a hihetetlenül látványos mozdulatok, ahogy szökken ide-oda. És persze a harc sem lesz csúnya.
De messze van a megjelenés
Amúgy tévedtek, mert Jade az enyém