Ahogy attól tartani lehetett, rosszul startolt az Assassin’s Creed II PC-s verziója az új szoftveres védelmi rendszer miatt: az állandó internetes kapcsolathoz tökéletes szerverellátottságra lett volna szükség, a Ubisoft azonban ezen a téren nem áll a helyzet magaslatán, így azoknak, akik az első napon vették meg a játékot, a hétvégén szerverleállásokkal kellett szembesülniük.
Amellett, hogy hiába feküdt ott az eredeti doboz a PC mellett az asztalon, sokan alig tudtak részt venni Ezio kalandjaiban, ráadásul még játékállás mentések elvesztése miatti dühöngő felhasználók is hallatták hangjukat a Ubisoft hivatalos fórumain.
A francia kiadó renoméját ezzel talán kissé megtépázta, viszont az kétségtelen, hogy nem sikerült normálisan feltörni a játékot, így egyelőre tartja védőbástyáit a Ubisoft által bevehetetlennek kikiáltott védelem. Hogy ez hosszú távon is így marad-e, vagy végül ezt a DRM-et is sikerül-e feltörni a kalózoknak, annak csak az idő a megmondhatója…
Amennyiben sikerült a Ubisoftnak használható védelmet kidolgoznia, az nyilván precedensértékű lehet a jövőre, más kiadókra és az egész játékiparra nézve is.
És melyek voltak a brutális leállások okai? Nos, míg a Ubisoft korábban arról „mesélt”, hogy olyan sokan akarnak az Assassin’s Creed II-vel játszani, hogy nem bírta a szerver, most kiderült, hogy egy denial of service okozta a leállásokat. A hackertámadás nem számít egyébként újdonságnak a Ubisoft történetében: a hackerek korábban is előszeretettel piszkálták a szervereiket.
Amellett, hogy hiába feküdt ott az eredeti doboz a PC mellett az asztalon, sokan alig tudtak részt venni Ezio kalandjaiban, ráadásul még játékállás mentések elvesztése miatti dühöngő felhasználók is hallatták hangjukat a Ubisoft hivatalos fórumain.
A francia kiadó renoméját ezzel talán kissé megtépázta, viszont az kétségtelen, hogy nem sikerült normálisan feltörni a játékot, így egyelőre tartja védőbástyáit a Ubisoft által bevehetetlennek kikiáltott védelem. Hogy ez hosszú távon is így marad-e, vagy végül ezt a DRM-et is sikerül-e feltörni a kalózoknak, annak csak az idő a megmondhatója…
Amennyiben sikerült a Ubisoftnak használható védelmet kidolgoznia, az nyilván precedensértékű lehet a jövőre, más kiadókra és az egész játékiparra nézve is.
És melyek voltak a brutális leállások okai? Nos, míg a Ubisoft korábban arról „mesélt”, hogy olyan sokan akarnak az Assassin’s Creed II-vel játszani, hogy nem bírta a szerver, most kiderült, hogy egy denial of service okozta a leállásokat. A hackertámadás nem számít egyébként újdonságnak a Ubisoft történetében: a hackerek korábban is előszeretettel piszkálták a szervereiket.
A játékokat meg nem azért törik fel, mert drága, hanem mert megy a versengés a cracker csapatok közt. Az 500 forintos programokat is rendszeresen feltörik.
Nem csodálkoznék, hogy ha Ubisoft előbb-utóbb bejelentené, hogy jól van akkor nem csinálunk több PC játékot. A nyugatiakat nem is rázná meg annyira, mert ott csak elvétve játszanak PC-n. És ott az X360-at se szokás feltörni (a Live miatt), PS3-on meg ugye lehetetlen warezolni.
Komolyan nem értelem az erre tanyázókat. Mindenki Razor komát támogatja és azért mert te letöltesz és kiállsz a Ubisoft védelme ellen egy modern Robin Hood vagy? Attól hogy itt összetartó módon lábat csókoltok a hackerek előtt még semmi nincs megoldva, csak tüneteket kezeljük. Aztán meg szájtátva bámulunk hogy semmi nem jelenik meg PC-re. Igen nem CSAK a warez hibájából, de tetszik vagy nem a kör ebből indult ki, és ha MI nem változtatunk rajta akkor igazából senkinek nem érdeke.
A kiadók-fejlesztők-játékosok egyaránt bűnösek, csak minden szemszögből mindig lehet a másik kettőt okolni... Szép jövő!
Nem az én műfajom, csak a védelem érdekelt..ha már "Kikezdhetetlen".
Sajnos a multé.... tökéletesen feltörték:
- mentési lehetőség, hibamentes.
(csak 15 percet játszottam vele törlés előtt,
de azalatt nagyon-nagyon meggyőzően feltörtnek tűnt.)
Ezek szerint nincsen feltörhetetlen védelem, csak ügyetlen hacker .....
Csak nehogy a Warez vágja tönkre a játékipart....
Szerintem csak idő kérdése és feltöri valaki. Sok olyan játék volt ahol új védelemmel látták el azokat, azok is "bevehetetlenek" voltak és mégis feltörték. Szóval csak idő kérdése és ez is martalékául esik egy programozó csapatnak.
Ehhez az állandó internetes dologhoz meg csak annyit fűznék hozzá hogy vannak előnyei és hátrányai. Bár inkább hátrányai.
Előnyei: galyramegy a winyó megmaradnak a mentések (és ennyi ami előny sztem)
Hátrányai: 1. mivan ha valakinek nincs internete? bár ez már ritka a mai világban de azért van még ilyen, 2. az a szerver ha tönkremegy sok ember mentése válik kámforrá és akkor biztosan sokan lesznek nagyon idegesek, 3. ez csak egy játék nem olyan mint az MMOG-k hogy állandóan van szerverforgalom.
Pár hónap és egy új játék hatására abbahaggyák sokan, és akkor jönnek majd az olyan hírek mint amiket az EA-től szoktunk meg hogy itt meg ott áll le Ubi szerver.
Geri488 abból, hogy PC-re nem jön játékmert warez sötöbö egy hülyeség és marketing fogás, csak sajnos te is hiszel a mesékben. Semmi köze a wareznak ahhoz hogy lesz e pc verzió vagy sem. Az xbox és ps3 játékok is kint vannak a trackereken...jah az nem warez...
nem tom hogy ez a végleges vagy nem de engem ez nem érint mert én megvettem
No de azért lehetett azért erre számítani,meg ez az egész DRM de hát hibáiból tanul az ember.