- Alaposan átalakítják az Anthem fejlődési rendszerét
- Eltűnnek a Componentek
- Kapunk egy összetett skillfát
- Modok és Artifactok is segítik Javelinünk egyedivé tételét
Az Anthem tavaly nem aratott fényes győzelmet, de még mérsékelt sikert sem könyvelhetett el vele az EA. Tartalmatlan, gyorsan unalomba fulladó looter-shooter lett, ami nem váltotta be senki reménységét, és a játék nem csak nem említhető egy lapon a BioWare korábbi sikereivel, de ugyanabba a könyvbe sem érdemes beletenni.
Ám a csapat úgy véli, egy alapos tatarozással még megmenthetik az Anthemet, szóval visszaültek a kályhához és megkísérlik a visszajelzések alapján átalakítani a programot. Ebből kaptunk most némi ízelítőt.
A blogbejegyzésben felvázolt tervek szerint a fegyvereket már elsődleges és másodlagos módban is felszerelhetjük Javelinünkre, és a különféle felszerelési tárgyak a 11 slotnak megfelelően lesznek kategorizálva. A Componenteket pedig leváltják a Modok és az Artifact slotok. Mindezt a Loadout képernyőn menedzselhetjük majd.
A képességeket modokkal fejleszthetjük fel, amik amúgy a tervek alapján feloldhatóakká válnak, nem pedig dropok lesznek, mint az Anthem eredeti változatában. Éppen ezért kerül be a játékba egy komplex skillfa, amin a skillpontokat nem csak skillekre, de passzívokra és stat boostokra is elkölthetjük. Az egyes specializációk saját skillfát kapnak. A Javelinek emellett kapnak egy Artifactot, ami plusz erőt biztosít és szintén testre szabható.
Persze mindez még nem végleges, semmi sem garantálja, hogy ezek benne is lesznek az Anthem 2.0-ba vagy, ha belekerülnek, így is fognak működni. A BioWare teszteli a lehetőségeket.