A BioWare leginkább játékaik történetével szerzett hírnevet magára, és ha visszagondolunk a Mass Effectre, a Dragon Age-re vagy éppen a Jade Empire-re és a Knights of the Old Republicra, nem éppen a játékmenet jut elsőként eszünkbe. Utóbbi kettőnél még csak-csak, főleg a Jade Empire verekedései lehetnek emlékezetesek, de a Mass Effect játékmenete nem sokban különbözik bármilyen másik TPS-étől.
Most viszont az Anthemmel a játékosokat úgy tűnik, jobban érdekli a játékmenet, mint a történet. A játék direktora, Jonathan Warner szerint nagyon frissítően hat rájuk ez a változás. Jól esik nekik, hogy a repkedésről, a Javelin páncélról, a szörnyekkel történő harcról és a felszerelésekről szólnak a fórumok, nem a történetről.
Persze Warner gyorsan hozzátette, hogy ez nem azt jelenti, hogy elhanyagolnák az Anthem történetét. Sőt ebből a szempontból a játék ugyanolyan lesz, mint a korábbi BioWare programok, vagyis kapunk egy részletes, felfedezésre váró világot és egy történetet, amiben mi magunk vagy ezúttal akár társainkkal együtt lehetünk a hősök.
Valamint tudjátok ez mit jelent..nem kell a sztorira koncentrálniuk, valószinüleg egy 3-4órás kampányt kapunk, max elnyújtják fölösleges átvezetőkkel meg gyökérségekkel még pár órát.
Valamint tudjátok ez mit jelent..nem kell a sztorira koncentrálniuk, valószinüleg egy 3-4órás kampányt kapunk, max elnyújtják fölösleges átvezetőkkel meg gyökérségekkel még pár órát.