Milliók vártak a Call of Duty: Black Ops 6 érkezésére, az Activision szériája ugyanis hosszú évek óta túlnőtt a hagyományos értelemben vett videójátékokon, így az épp aktuális felvonás érkezése mindig világszenzációnak minősül. Ugyan már! – legyintenének erre néhányan, viszont érdemes megnézi, hogy az aktuális COD – az EA FC-játékokkal együtt – minden évben uralja az eladási listákat és rengeteg ember húzza be. Nem meglepő, hogy az Activision és a Microsoft tényleg nem spórolt semmin, mikor szóba került a Black Ops 6 marketing-költségvetése.
Az Activision CMO-ja, Tyler Bahl a Variety-nek adott interjújában elárulta, hogy a csapat mekkora fába vágta a fejszéjét a Black Ops 6 marketingjénél: "Ez már egy nagy blockbuster mozifilmhez hasonlítható" – mondta Bahl. "Elsődlegesen mindig is az volt a cél, hogy a Black Ops 6 legyen az ősz első számú játéka" – tette hozzá. A dolog bejött, hiszen az új Call of Duty a Steamen top-seller kategóriába került már a megjelenése előtt.