Nagyjából mindannyian tisztában vagyunk, hogy mennyire népszerű az Angry Birds-sorozat, hiszen ennek egyes tagjaival vagy mellékhajtásaival jóformán bárhol találkozhatunk, a nyers számok azonban mégis lenyűgözőek. A Rovio marketingigazgatója, Peter Vesterbacka a londoni Pocket Gamer Connects konferencián elárulta: az Angry Birdsöt eddig kétmilliárd alkalommal töltötték le, s ma már a cég a Coke riválisának számít.
„Egy mobiljátékokat gyártó cégként kezdtük 10 évvel ezelőtt; 51 játékot adtunk ki az Angry Birds előtt -- nem egyszerű kitűnni a tömegből és valami olyasmire vállalkozni, mint szembeszállni a Coke-kal. Egy ép eszű ember sem tenne ilyet.
iPhone-ra 2009-ben adtuk ki a játékot, s azóta a bevételünk 45 %-át a kézzelfogható termékek adják, ebbe beleértve az üdítőitalokat is -- versenybe szálltunk a Coke-kal.”
Vesterbacka továbbá elmondta azt is, hogy az Egyesült Államokban 10-ból 9 ember ismeri az Angry Birds nevet, s hasonló eredményt értek el Kínában, ahol a lakosság mintegy 93%-a van tisztában a játékkal. Az Angry Birdsszel havonta 200 millió ember játszik!