Michel Ancel az éves MIG konferencián tartott előadásán elárulta, hogy a Beyond Good & Evil 2 fejlesztése során magától értetődő módon a tökéletességre törekednek, s egy olyan interaktív történet megalkotásán dolgoznak, melynek több végkimenetele is van. Ezen időigényes és csöppet sem egyszerű feladaton azonban Ancel a lehető legkisebb csapattal dolgozik, mégpedig azért, mert így megmarad a családias hangulat, na meg azért, mert nincs is több emberre szüksége. Az elmondása szerint ugyanis egy olyan széles körben használható technológiát találtak ki, amely nagyon kevés monoton animációs munka és művészi anyag felhasználásával képes lélegzetelállító eredményt produkálni.
Ezt a technológiát használták a Rayman: Origins bemutatkozó traileréhez, mely 1920x1080-es felbontás mellett stabil 60 FPS-el száguld, az egész videó elkészítéséhez pedig csak egy-két művész kellett.
Ancel azonban leszögezte, hogy a munkálatokat megkönnyítő program használata mellett is nagyon sokat kell még várnunk a játékra.
Ezt a technológiát használták a Rayman: Origins bemutatkozó traileréhez, mely 1920x1080-es felbontás mellett stabil 60 FPS-el száguld, az egész videó elkészítéséhez pedig csak egy-két művész kellett.
Ancel azonban leszögezte, hogy a munkálatokat megkönnyítő program használata mellett is nagyon sokat kell még várnunk a játékra.